AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Allaha kul olmak için yaşıyorum ve ona kavuşmak için ölümü bekliyorum derdim
acı çekmek için bazen de neşelenmek için, valla daha bnde karar veremedim. bilen varsa söylesin
böyle bir insanın (ben), mutlu olup olamayacağını görebilmek için. kısacası, hikayenin sonunu merak ediyorum..
Bilmiyorum :( demek Rabbim benim de yaşamamı istemiş
Bu sorunun cevabını halâ bulmuş değilim.☺️ Öleceğimizi bile bile o kadar da sıkıntıya giriyoruz okul, iş diye. Mantıksız aslında.
Madem bu dünyaya geldim. O zaman mutlu olmalıyım. Mutlu olmak için yaşıyorum ben. Işte bu kadar basit benim cevabım :)
Belki bir gün her şey yoluna girer diye yaşıyorum. Aslında hiçbir şey yoluna girmeyecek. Kendimi kandırıyorum sadece
herkezin yaratılışının bir amacı vardır ona göre yaşarlar ben henüz bu amacı bulamasamda yaşamaya devam ediyorum taki ölene kadar.
Dünyaya gelmeyi ben seçmedim
Ama yaşamak için elimden gelenin en iyisini yapıyorum.
#VMan
"Ölmek için yaşamıyorum" demem yeterli bir cevap olacaktır.
çünkü bu dünya ya bır sınav için geldik. bu sınav da kimler Allah a iman edip onun yolundan gidecek veya gitmeyecek. diğer dünyamı kurtarmak için
intihar etmek Allah a şirk koşmak tek sebebim bu kalmak için
Böyle sorular sorarsak kendimize işler çok karışır açıkcası
Bu dünyaya bnce boşuma gelmiş olamayız bir sınavdan geçiyoruz bence ve hala bunu anlamayan insanlar var ama herkesin dini kendine bu dünya boş değil diğer dünyada var buna eminim
Bu aralar bunun muhakemesini yapiyorum. Ben yasiyorum madem oyle en iyisini nasil yasarim ne kadar temiz yasarim. Temizlikten kastim burada sevap boyutu
hayatta kalabilmek için çalıştığımızı biliyorum. Cırmalayıp duruyoruz.
Bence bu soruya mantikli cevap veren kimse olamayacak çünkü bu sorunun cevabi yok 😉
Hep dusunuyorum ama hicbi zaman sonuca ulasamiyorum
Allah 'a bir kez daha itaatimizi göstermek için yaşıyoruz...
Hayatın bir anlamı yok. Daha doğrusu kutsal ya da ilahi bir anlamı yok.
ULEYN BU GUN GÖRDUGUM EN MANTIKLI SORUYDU!!!👏👏👏👏👏👏👏👏
güncellemeyi üzerime alarak cevaplıyorum; benım birçok planım var dostum.. şimdi sana burada anlatmak ısterım de insanlar gülecektir, ciddiye almayacaktır realist bulmayacaktır düşüncelerimi.. çünkü benim hayallerim çOK büyük..! yani kısacası şöyle cevaplayayım; "HAYALLERİMİ GERÇEKLEŞTİRMEDEN, BU DÜNYAYA ADIMI BIRAKMADAN GİTMEYECEĞİM" buyuzden yaşıyorum yoksa hiç kalmak için sebebim olmadı bugüne kadar...
san galiba nihilistsin.
bütün ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra kendimi gerçekleştirmek.
Fazla kurcalamam bu konuyu sınav dünyası sınava geldik derim
Sana ne l*n değişik derdim.
Bende bu yollardan geçtim xd.
yaşa eglen yapmak istediğin herşeyi yap (insanlara zarar vermeden ) bir daha bu dünyaya gelmiceksin diyorum
cevabı basit. sen kendi kendine doğmadın anne ve baba seni dünyaya getirdi onlara sor niye ben diye :D cevap veremeyeceklerdir. :D
Ya sorma dostum. Başkasını bilmemde ben gerçekten boşa yaşıyorum. Allah biran evvel canımı alsında kurtulsam dediğim çok oluyor..
Ben sordum kendime dedim ki kulluk gorevimi yapcam bir sinav gibi yani sinava giricem olucem sonra notlar aciklanacak.. Calismadim muhtemelen gecemicem :(
İmtihan olmak için. Birde bu dünyana yaşadıklarımız diğer dünyada yaşayacaklarımızı belirler.
Eğleniyorum o sebeplle şimdilik bir yere gidesim yok
Yarın bir gün ahirete gittiğimde yaşadıklarımın delili için bu dünyada yaşıyorum.
Ailem icin. Guzel anilari yasayip oyle olmek de var.
Sanırım bu hayatta yaşanabilecek en büyük acıları tatmak için
Ölümden sonrasından korkuyorum cunku, uzatıyorum daha dogrusu o ana kadar kaçıyorum
Hepimizin bir amacı var. O amacı ve kendimizi bulmak için.
Dünyada daha iyi bir yaşam için değil, daha iyi bir ölüm için yaşıyorum.
Bu soruyu sorduğumda cevabim belki meslegim geregi olabilir, belki de tesaduf bilmiyorum.
Bir gün öleceğim bugün değil cevabını buldum kendimde
o gün gelene kadar yaşam standardımı yüksek tutabilmek için
Gün geçsin diye yaşıyorum işte belki daha iyi birşeyler olur diye lakin hep nafile :)
İmtahan esilyoruz cennete layikiz yoksa yok şimdiki durumla bence yok
Iancima gore bir yaraticinin kuluyum ve onun karsisinda acizim dunyaya gonderilis nedenim bir sinav ve bu sinavi gecm3k icin yasiyorum
Zekamızın bu soruyu cevaplayabilecek kadar yeterli olmadığı gerçeği altında ezilmek için yaşıyoruz.
uzun cümle ama böyle bence :)
@Ate-ist 'in bir sözü vardır ; Hayatta anlam aramayı bırak, hayata anlam kazanndırmak için yaşa...
Teşekkür ediyorum :)
Rica ederim :)
bunun cevabı teolojik ve sosyolojik olarak verilmiş zaten...
Ben gelişine yaşıyorum sanki biri begenmeyip bana kitlemis gibi bir hayat 😂😂😂😂
Keşke insan ölümü hep hatırlayabilse de hayatı ona göre şekillendirse.
Bn de gecende bu soruyu sordun kendime hala düşünüyorum :D
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime Allah'ım ben dünyaya niye geldimm
Tankı okan- güzel şarkıdır.
Yıllardır soruyorum bu soruyu kendime
Bilmemi ki bu dünyaya ben niye geldim?
Evet :)
Tat almaya geldim kul olmaya geldim. Huu diyerek iman ettim.
Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi, öleceğini bile bile yaşadığını unutmuştu o an... Bozmadım.
İmtihan için varız herkesin bir görevi var bu göreve ne kadar uyduğumuzu bilmek için imtihan için varız derdim
yaşamak için gelmişiz yaşıoz nezaman ölcegimizi bilseydik zaten kafayı yerdik o yüzden hayat güzel ölümü düşünen yok :/
Değişik inançlarda bir gün herkezin öleceği geçiyor ama mevzu inançlar değil şu an için bilinen yeni nesillerin gelecek olması ve diğerlerinin..
Yine saçma bir soru. Bu dünyada imtihandayız hemen kolay ölüm var mı
Bir amaç uğruna yaşamak mühim olan. Bizim amacımız belli
evet sonunu bile bile yaşıyoruz
yaşamak zorundayız
Olumden sonraki yasam icin kredi topluyoruz bir nevi
Zaten ölmek için buradayız amaçsız yani diğer tüm hayvanlar gibi.
Ben ne için yaşadığımı bilmiyorum ki zaten hocam
Aradgığım cevapta o benim