Merhaba ölümle ilgili bir şey sormak istiyorum bi tık reenkarnasyon tarzı bi soru olabilir emin değilim?

Eğer hiçlikten geldiysek yani doğmadan önce yoktuk ama bir anda bi kandan annemizin rahmine düşüp canlı olduk yani
Hiçlikten bi canlıya dönüştük peki eğer ölürsek tekrar bir hiç olacağız ve tekrar hiçlikten canlı olma olasılığımız yok mu sonuçta önceden de bir hiçtik ama bi anda canlı olup annelerimizin rahmine düştük?
Merhaba ölümle ilgili bir şey sormak istiyorum bi tık reenkarnasyon tarzı bi soru olabilir emin değilim?
Cevapla