• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Elini cebine atmayan kızlar & sürekli para yediren erkekler hakkında ne düşünürsünüz? (Sayfa 2)

sycamore
sycamore Takip Et
Xper 6 Yaş: 34
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Elini cebine atmayan kızlar & sürekli para yediren erkekler hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

162

Cevap

127

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42 , eic 52%
    +1 yıl

    Birde kadın erkek esitligi var derler nerde hani
    hesap ödemeye gelince hep erkeklerin eli cebine :))9

    1
    3 Yorumla
    • Pentagram_
      Pentagram_
      +1 yıl

      Yukarıya bak şekerim yazdim

      Yorumla
    • yaklaşma
      yaklaşma
      +1 yıl

      Ya baba bunun kafasi iyi ya açiklamis mis aman iyiki kiz doğmuşlar parmaginda oynatcakmis :) şimdiye kadar hesap ödetnediğim kiz olmadi alayina :))) lololo :))

      Yorumla
    • yaklaşma
      yaklaşma
      +1 yıl

      Ödetmediğim Kiz olmadi :) ama genelde sokakta fakir ağasi gibi kezinirim arasira ustum basim yağ pas o halde bakana bile :)) sonuna kadar giderim :))

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    hesabını hepsini ödemek için yanıp tutuşan bir sürü erkek oluyor. çünkü zannediyor ki hesabı ödeyince üstünlük veya tam hakimiyet kuracak. ataerkil toplumun bir kuralı da hesabı erkeğin ödemesidir. bu kuralları belirleyenler gene erkeklerdir. bu konuda kızları suçlamak anlamsız. bazı kızlarda bu durumu benimsemiş oluyor ve hesabı hep erkeğin ödemesini bekliyor. kızın yaptığı belki doğru değil ama ana suçlusu erkektir.

    1
    0 Yorumla
  • KuRSuN_06
    KuRSuN_06 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 1,8b cevap paylaştı.

    Para konusunda kizlarin alayini genellesen haklisin kardesim paranin gönlünü acamiycagi kiz yoktur.

    2
    4 Yorumla
    • 3nokta
      3nokta
      +1 yıl

      hiç üzerime alınmadım hıh v_v

      Yorumla
    • 3nokta
      3nokta
      +1 yıl

      teğet geçmeli tabi
      yoksa fırlattığım terlikler sana dik açıyla gelir :))

      Yorumla
    • 3nokta
      3nokta
      +1 yıl

      bugün sen ısmarla deyin ya sizde
      ters davranıyorsa kullanıyordur önemsemeyin öeff :))

      Yorumla
    • 3nokta
      3nokta
      +1 yıl

      diyemiyoruz yok deyin :))

      Yorumla
  • GreatMaster
    GreatMaster Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 33%
    +1 yıl

    3-Bir erkek param yok dediği zaman tamam buluşmayalım diyen kız çokta, bende var hadi çıkalım diyen kız neden yok?

    bundan sonrasını pek okumadım

    " Senin çevrende olmayabilir, çevreni değiştir " .

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben çok rahatsız olurum sevgilimle bile kaç kere bu tartışmayı yaptık birlikte bir yere oturduysak hicbir zaman benim ödememe fırsat vermedi ve bu yüzden buluşmaya bile çekinir oldum tamam o versin ama bir dahakine de ben ismarliyayim olmaz mi ne var yani bunda ellerimi yıkamaya gittiğim zaman hesabi o dediğim oldu burnumdan getirdi ben gerçekten çok rahatsız oluyorum kendimi kotu hissediyorum hic anlamiyor

    0
    0 Yorumla
  • sonumuz_hayrolsun
    sonumuz_hayrolsun Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl

    Biriyle bir yere gittigimde elimi ilk cantama ben atarim ister erkek olsun ister kadin ki zaten insan birini seviyorsa ha o odemis hesabi ha ben benimde hic gozume gelmez onunda hic gozune gelmez

    0
    2 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Olayın erkeğin sırtından geçinmeye döndüğü boyutu anlatmaya çalıştım :) Hala bana 2 çayın hesabını yapıyosun cimrisin diyen arkadaşlar var :D

      Yorumla
    • sonumuz_hayrolsun
      sonumuz_hayrolsun
      +1 yıl

      Bilmem kizlar seni fena sıkıstirmis :)

      Yorumla
  • Mihmandar
    Mihmandar Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 60%
    +1 yıl

    Bahsettiğiniz kesim bayanlardan harçlık alıp parasını yemeye çalışan , param yok vs. Diyen erkeklere , denk gelen karşı cins üyeleri. Hemcinslerimde ve bayan arkadaşlar arasında bu tür yiyici olan zihniyetteki insanlardan tiksiniyorum.

    0
    0 Yorumla
  • morlucid
    morlucid Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl

    Hah hah doğru noktaya basılan parmak. Ben ayaklarımın üstünde durabiliriaam diye ağzını gerip hesap ödemeyen zihniyet. çoluğunuzu çocuğunuzu kardeşinizi bu bilinçle büyütün ablanızı uyarın.

    0
    2 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Yok canım öyle deme para olunca konu eşitlik söz konusu bile olamaz. Erkekler ödeyecek hep onlar delikanlı, hesapla delikanlılık erkeklik ifade ettiğini düşünen tiplerde çokmuş bunu öğrendim :)

      Yorumla
    • morlucid
      morlucid
      +1 yıl

      Hah bide o tipler var abi biz yetim miyiz besleme miyiz bazen sen öde bazen ben yahut hep alman yapalım diyin kurtulun gereksiz şeyler bunlar

      Yorumla
  • Ocrus
    Ocrus Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 55%
    +1 yıl

    Hakkını yemeyim, son sevgilim öyle değildi.. Özel günlerde tabi ben karşılardım ama onun dışında hiç hesabını yapmadık. Bende yok derdim o verirdi, parası olmadığında ben verirdim.. Öbür türlü bir kızla zaten yapamam..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Maaşımı aldığım ilk günler benden olur sonra ödesin, yani param varken kimden neyi saklıcam özellikle sevdiğimse.

    Bide şöyle birşey var ben : sevmedigom sevmediğim bir kişiyse cebimde trilyonlar olsun su bile almam ama sevdiğim bir kişiyse cebimdekinin tamamını harcarım

    0
    0 Yorumla
  • muştasızolmazz
    muştasızolmazz Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Valla adam dediğin o kıza hesap Ödetmez ama ayni zamanda adam dediğin parası olmadığında söyleyebilecek kıza sahip olandır. O kız da zaten mekanın önemli olmadığını yanında olmasının dünyalara değeceğini bilir.

    1
    6 Yorumla
    • bycorah13
      bycorah13
      +1 yıl

      Adam dedigin odetmez ne demek gayet de adamim ama sana yedirecek kadar enayi degilum

      Yorumla
    • muştasızolmazz
      muştasızolmazz
      +1 yıl

      Para yiyen bir kız olduğumu nerden çıkardın hayırdır

      Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Adamlık kavramın hesap ödemekle eş değerse muhattabım bile olamazsın @muştasızolmazz

      Yorumla
    • muştasızolmazz
      muştasızolmazz
      +1 yıl

      Ya bir yürü git bir erkekle buluşsam hesabın tamamını ben öderim ama delikanlı adam hesabı ödeyince kendini enayi hissetmez

      Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      1 defaya mahsus hesaplardan bahsedilmiyor, uzun süreli ilişkilerde ülkemizde sık karşılaşılan bir durumdan bahsediliyor. Lütfen okuduğunu anlayıp öyle yorum yapmayı öğren.

      Yorumla
    • muştasızolmazz
      muştasızolmazz
      +1 yıl

      genellemeler genellemeler.. @ersanbaslarrrrr85

      Yorumla
  • RastaVista
    RastaVista Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32 , eic 35%
    +1 yıl

    kardeşim çok iyi konuya değinmişin tebrik ediyorum. çoğu kız böyle ve amaçları nedir bilmiyorum karşı tarafın sevgisini suistimal ediliyor. Erkeklerde bu konuda çok taviz veriyor akıllı davranmak şart.

    0
    0 Yorumla
  • KaymakliKünefe
    KaymakliKünefe Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Aslinda benim hesabimi baska biri ödediği zaman rahatsız olurum

    4
    0 Yorumla
  • KırmızıveSiyah
    KırmızıveSiyah Takip Et
    Xper 5 Yaş: 49
    +1 yıl

    Bir erkekle çıktığımda mümkünse hesabı paylaştım veya içkileri ben ödedim. Gerekirse ikinci kere buluştum "ben davet ettim, ben ödeyeceğim" dedim. Kendimi kimseye borçlu hissetmedim, kezban da deseler, dominant da deseler hissetmedim :)

    0
    1 Yorumla
    • by_firari
      by_firari
      +1 yıl

      Başarılı

      Yorumla
  • Kisstanblue
    Kisstanblue Takip Et
    Guru Yaş: 34
    +1 yıl

    Kız arkadaşıma bile ödetmem ne münasebet ısrarla ödese bile bir dahakine ben ona ısmarlarım rahatsız oluyorum böyle durumlardan kaldıki erkeğe hesap ödeteyim. Birde gidip ödüyorsunuz sonra laf ediyorsunuz ödemeyin bu kadar basit :D

    0
    0 Yorumla
  • 3nokta
    3nokta Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 75%
    +1 yıl

    genelleme yapmamak lazım soran
    kendi paramı öder çıkarım yanımda biri varsa hesabı da ödediğim çok olmuştur
    kimsenin "kuruşunda dahi" gözüm olmadı olmaz

    1
    3 Yorumla
    • KuRSuN_06
      KuRSuN_06
      +1 yıl

      Seni teget gecti zaten yorum :))

      Yorumla
    • KuRSuN_06
      KuRSuN_06
      +1 yıl

      Tabi ks de 3 5 kiz var diye bütün kizlari genellememek olmaz siz mustesnasiniz ama bircok kiz ayni :) bole hesap odenirken elini cantaya atip cuzdan ariyor numaralari falan :)) tamam gelsin terlik :)

      Yorumla
    • KuRSuN_06
      KuRSuN_06
      +1 yıl

      Biz onu diyemiyoruz iste onu kizin demesi lazim ki o bir sefer ismarlarsa eyw ben iki sefer ismarlayim daha sonra gezerken ay su ne guzel deyip duygu somurmesi cok var ya hangisini sayim ssen terlik firlatmaya devam et :)

      Yorumla
  • tolgatuğ
    tolgatuğ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    tipik türk kızı ise kurnaz şeytani bakar olaya erkeğin parasını yiyim bende ona bişiyler yediricem nasıl olsa bilir... ama işin doğrusu evli deilsen birlikte ödenebilir ama evliyse erkek hesap konusunda cömert olmalıdır...

    0
    1 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Olay evlilik ve nişanlılık dönemlerini kapsamıyor zaten. İşin ciddileştiği boyutlar bunlar tabiiki erkeğin ağırlığı olmalı bu gibi durumlarda.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ödeme cok dert ediyorsan yani baştan konuş ogrenciyse tammada parası olup isi olan adam hatuna para odetmemeli bir kahve iciyor ise odemeli boyle gorduk babam anneme odetmez kardesim sevgilisine odetmezdi biz boyle yetistik
    Pahalı hediyelerden hoslanmam ama

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yorumunu aşağıya yapican sen kimsin bana yapiosn allahin pintisi defol ozaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      30 yasina gelmisssin utan be ne yaparsan yap ne atliyosn yorumuma soran disinda kimse yorum yapamaz defol simdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hicnir sevglim hesap odettirmedi bizde boyle elit semttlerde boyle paran yoksa odettr bana neki ben odemek istesem sevglim bir daha görüşmezdi 20 tl hesabi odemeyene adam demem

      Yorumla
  • zeynepzuleyha
    zeynepzuleyha Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    La yeter hepsini okumaya üsendim :D sanırım bu konuda yaran büyük gel ben bir gün ödicem için rahatlasın :D vay arkadaş ya bir hesap nelere kadir

    3
    2 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      bir seferlik bir konudan bahsedilmediğini anlayamamışsın, yazık...

      Yorumla
    • zeynepzuleyha
      zeynepzuleyha
      +1 yıl

      Bence abartıyorsunuz açık ve net

      Yorumla
  • ohadiyorummm
    ohadiyorummm Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 34%
    +1 yıl

    Ben asla buluştuğum birini zor durumda bırakmam, para yiyen bir tipte değilim, şükür ya ortaklaşa ya hiç

    2
    1 Yorumla
    • Depressiwe
      Depressiwe
      +1 yıl

      Helal olsun valla

      Yorumla
  • bukalemun_2
    bukalemun_2 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    valla gına geldi yaaa gınaa bir ekrede elini cebine atsaya beee ulan kaç sefer buluşuyoruzzzz bir kerecik olsun al canm bunuda ben vereyimm yokk yok a. q sinir olmaya başladım bu duruma gider orda bişey almaay calsırı a. q onuda bir öderiz bize bajkarlar yani bu nasıl olmuş yakışmış mı falan ben karışmam desende karısıyorsun ister istemezzz...

    0
    0 Yorumla
  • mutsuz1kşi
    mutsuz1kşi Takip Et
    Xper 2 Yaş: 33
    +1 yıl

    para çoğu ilişkiyi yıpratıyor bunu bilerek böyle davranmam
    ayrıca bence çok gurur kırıcı bir şey bence yani ortaklaşa ödenir ya da o sıra üstünde yoktur sevdiğin kişi ödeyebilir borç olarak değil ve bunuda her fırsatta anlatmaz kız ödesin erkek ödesin meselesi olmamalı ortaklaşa yediğin ödersin asıl diğer türlü bence saçma

    0
    0 Yorumla
  • haticeeee1912
    haticeeee1912 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 30
    +1 yıl

    En son bir cafede sevgilimden gizli hesabi odedim diye nerdeyse dayak yiyordum. Sanirim erkekler bu hesap meselesini erkeklik gururu olarak kazimizlar beyinlerine. Yeri geldiğinde kadininda odemesi gerekir

    0
    0 Yorumla
  • solinn
    solinn Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    "Erkek bizim yediğimiz ictigimizi ödemek zorunda değil"kafasıyla hareket eden bir kadınım. Bende öderim, erkek de öder. Ne var bunda. İşin dozunu kaçırmamak gerek tabi. Çünkü kimse Ali Ağaoğlu falan değil :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    kızlara hesap ödetilmez olay bu kadar basit ve net. erkek dediğin kendinide eşinide geçindirmeli. bu alışkanlıgı taa o zamanlardan edinmeleri lazım. parası yoksada açık açık söyler cıkmaz . kız teklif etse bile borç alırım geri veririm. çüünkü ızların giderleri daha cok. süsüydü elbisesiydi. ben idare ederim o edemez

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bir s2tr git yorumunu baska yere yap.. kadın kendine bakarsa baksın ama erkek ona muhtac olmamalı.. heerkesin bir prestiji var.

      Yorumla
  • _Nutella_
    _Nutella_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Açıkçası ben ödemeyi teklif edipte ödersem sorun olmaz ama o öde derse büyük sorun.

    2
    4 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Kimse karşısındaki kıza hesap öde diyecek kadar eşek değildir, şahsen bencede doğru değil bu yaklaşım.

      Yorumla
    • _Nutella_
      _Nutella_
      +1 yıl

      Ne diyon olum yazdığımı mı anlamadım tekrar oku.

      Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Yazdığını anladım sen beni anlamamışsın. Diyorum ki sana katılıyorum bayan teklif ederse ödemeyi olur fakat erkeğin hesabı öde demesi yanlış :)

      Yorumla
    • _Nutella_
      _Nutella_
      +1 yıl

      Sana yazmadım yaa kusura bakmaaa :( Biri buraya beni sinir edicek bişi yazmıştı ona cevap verip şikayet ettim kaldırılmış. Sana yazmış gibi oldu :(

      Yorumla
  • pemberuhemici
    pemberuhemici Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkek-kız farketmiyor, kimseye hesap ödetmedim şuana kadar, bu tarz şeylerin lafını yapmanız da çok saçma.

    3
    0 Yorumla
  • SanalKatliam
    SanalKatliam Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    E zaten erkek yedirir kıza. Erkeğin ödemesi yedirmesi mubahtır her zaman..

    9
    5 Yorumla
    • Hüzün_Kovan_Kuşu
      Hüzün_Kovan_Kuşu
      +1 yıl

      Haklı kızlarda başka şey yediriyor sonuçta

      Yorumla
    • Depressiwe
      Depressiwe
      +1 yıl

      Yok yaa eşşek miyiz ulan biz

      Yorumla
    • Pentagram_
      Pentagram_
      +1 yıl

      Kıza para yedirdiginiz surece esseksiniz @Depressiwe

      Yorumla
    • Depressiwe
      Depressiwe
      +1 yıl

      Zihniyetine 👏🏻

      Yorumla
    • eross06
      eross06
      +1 yıl

      Siz yumurtadan mı çıktınız?

      Yorumla
  • pnraltan
    pnraltan Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 37%
    +1 yıl

    Sevgilisinin parası yok diye tokum diyende var yokum diyende..

    3
    0 Yorumla
  • gedikahsen
    gedikahsen Takip Et
    Guru Yaş: 59 , eic 47%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 553 cevap paylaştı.

    bence normal. erkekler yeri geldiğinde kıl aldırmazlar burnunda erkek oldukları için. şimdi öde hesabına aklın başına gelsin.

    1
    0 Yorumla
  • KurabiYe
    KurabiYe Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Kadın erkek eşittir diyenler hadi bunu da açıklayın

    1
    5 Yorumla
    • Pentagram_
      Pentagram_
      +1 yıl

      Bak şekerim yukarıda acikladim

      Yorumla
    • KurabiYe
      KurabiYe
      +1 yıl

      Ona buna şekerim dediğini sevgilin duymasin ayrıca istisnalar kaideyi bozmaz.

      Yorumla
    • KurabiYe
      KurabiYe
      +1 yıl

      @Pentagram_

      Yorumla
    • eross06
      eross06
      +1 yıl

      @pentegram_ şekerim bizde merkez bankası drğiliz

      Yorumla
    • Pentagram_
      Pentagram_
      +1 yıl

      Ne dedigimi okumadin galiba sosyalist bir insanım :) hanhimizde varsa ödüyoruz. Ben size merkez bankasisiniz demiyorum burada öyle kızları kotuluyorum :) @eross06

      Yorumla
  • platoniksevdali_
    platoniksevdali_ Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 31%
    +1 yıl

    hesabı erkek öder ödemeli... ben öyle düşünüyorum.. kadınlar güldür , güneştir onları en üst seviyede kıymetlerini bilmek lazım

    1
    1 Yorumla
    • platoniksevdali_
      platoniksevdali_
      +1 yıl

      Ne alakası var l*n dürzü? geleneklerimizde dinimiz de de kadının kendi kazandığı kendinedir eşine vermek zorunda değildir.. ayrıca ben de yanındaki kıza para harcatmam.. bir daha yorumuma yorum yapma ağzına s. çarım piç kurusu

      Yorumla
  • gullttkk
    gullttkk Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Hesap ödetmeye karşıyım. O masada bir şey yenilip içiliyorsa bence ortak ödenmeli ha biri tek ödeyecekse de illa ki o ben olurum. Başkası neden benim hesabımı ödesin, kendimi kötü hissederim.

    0
    0 Yorumla
  • kırkharami14
    kırkharami14 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    erkek de sahiplenme duygusu vardır kadın da ise ait olma duygusu vardır bir erkek bir kadın sahipleniyorsa kadın da kadınlığını yapıyor ona erkek bakmak zorundadır

    1
    0 Yorumla
  • matematik_
    matematik_ Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Elimi cebime atmam. Zaten elimdeki parayı zar zor buluyorum ve mecburen elimden gidiyor. Karşımdaki ödememi istiyorsa açık açık söylesin, öderim. Buluşacağım kişiyle mutlaka samimiyimdir.

    1
    0 Yorumla
  • fundamentalist
    fundamentalist Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben zaten sevgili olaylarına karşıyım. ha diyelimki oldu. valla ister enayi deyin ister saftirik.. ortada hesap varsa erkek öder. erkeklik kas yığınından ibaret değildir.. kadın erkek eşit değildir zaten.

    0
    0 Yorumla
  • jeann
    jeann Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    +1 yıl

    hocam bu bahsettigin sadece manita olarakmi yoksa toplu biyere gidildigindemi? acikcasi bu kizlarin kusura bakmasnlar malligidir. erkeklerinde enayiligidir. kizla erkegin ne farki var para konusunda bigun biri verir bigun biri. cevremde yok cok sukur

    0
    0 Yorumla
  • Lâyezal_
    Lâyezal_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Alman usulu en iisi
    Yoksa paran kizda vardir bunu tartisma konusu yapmak ayip olur ciftler arasinda bnce
    Bulusucaz derken param yok diye dusunuyosa erkek kizda sorun vardir
    Boyle seylerin lafi olmamali ciftler arasinda

    0
    0 Yorumla
  • deniztam35
    deniztam35 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Manita sevdiğimse paranın lafı olmaz. onda olmaz ben öderim onda olur bende olmaz o öder.
    Ha ben zaten sokakta top oynamaya bile cüzdanımı almadan çıkmıyom :D
    Param yoksa hiç bir yere gitmem :D

    0
    0 Yorumla
  • yasminxs
    yasminxs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    Ben kimseye hesap odetmem arti odemeyin kardesim aptal olmayin kizlarin derdi o zaten sizde belli niyet alan memnun veren memnun daha ne :)

    0
    0 Yorumla
  • yazıyorr
    yazıyorr Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Olduu başka emriniz var mi? Kadin onu yapsın bunu yapsin bir de cebinden cikarip harçlık versin. Ayrica Türk kızları diye bisey yok. Yabancı kadinlar erkeklerin donuna kadar alir beee.

    1
    1 Yorumla
    • SirBilinmeyen
      SirBilinmeyen
      +1 yıl

      kadın demissinde sende olmayan bise.. o yüzden alınma lütfen (:

      Yorumla
  • Meeryy
    Meeryy Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    Tam tersini dusun bir de elini cebine atmamak için elinden geleni yapan yüzsüz erkeklerde var, onlara ne demeli? Herseyi erkegin odeyecegi bir kural yok olsada çekinir insan birine birsey odetmeye.

    1
    0 Yorumla
  • CmKskc
    CmKskc Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Seven kız alman usulü yapar yarım yarım kendini beğenmiş kızlar hesap ödettirir kendini beğenir ama halbuki kendi fakir öyle kızlardan nefret ediyorum

    1
    0 Yorumla
  • Minikburunlukiz
    Minikburunlukiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Hahaha gülerek okudum ve demeliyim ki bu konuda haklısın... Her konuda eşitlik istiyorsak bu konuda da anlayışlı olmamız gerekir.. Olmadı Alman usulü odesinler zor değil ... belkide Türk olmadığımdan böyle anlayişliyim haha :D

    1
    1 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Olay zaten kızın ödemesi değil. Örnek veriyorum yemeği erkek ısmarlıyorsa kahveyide kız ısmarlasın. Ortaklaşa bişeylerin olması asalak gibi erkeğin üstünden geçinmemesi kızın...

      Yorumla
  • LdySynNy
    LdySynNy Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 856 cevap paylaştı.

    Kız, erkek farketmez.. Hep arkadasının parasını yiyen, kendilerini akıllı zanneden ama karaktersizlik , gurursuzluk yapan insanlardan nefret ederim.

    3
    0 Yorumla
  • kkbrkk
    kkbrkk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 41
    +1 yıl

    ee sanki ben ödeyim diyince gururunuza yedirip tamam diyosunuz iki saat erkek adam varken ödenmez tribinizimi çekelim?

    0
    0 Yorumla
  • fileliçorap
    fileliçorap Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    tuvalate gidiyorum dıye cok hesap ödemişligim vardır..

    ısmarlamalar dısında pek odetmem yedıgımın ıctıgımın parasını..:)

    1
    5 Yorumla
    • Bir_Acayip_Adam
      Bir_Acayip_Adam
      +1 yıl

      Aa benim tanıdıklarım tuvalete diye kaçıyor... Hatta hakkını vermek için zıçıyor.. Madem geldim neden zıçmayayım?

      Yorumla
    • fileliçorap
      fileliçorap
      +1 yıl

      tanıma oyle ınsanları sende:)

      @Bir_Acayip_Adam

      Yorumla
    • Bir_Acayip_Adam
      Bir_Acayip_Adam
      +1 yıl

      :)) yok ya var öyle insanlar ama benimle alakası yok..

      Yorumla
    • fileliçorap
      fileliçorap
      +1 yıl

      tamam ozman sıkıntı yok bizde öte dursunlar:)

      @Bir_Acayip_Adam

      Yorumla
    • Bir_Acayip_Adam
      Bir_Acayip_Adam
      +1 yıl

      Öyle yapıyorlar zaten :))

      Yorumla
  • BüşraÖm
    BüşraÖm Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31 , eic 34%
    +1 yıl

    Orada dur bakalim. Turk kizlari diye genelleme yapamazsin. Baskasinin cebinde gozum olmadi olamaz.

    1
    0 Yorumla
  • Meto1994
    Meto1994 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Moruk madem canın çok yandı yiyip içtiler hesap kabardı tuvalete gidiyom diye çık kaç git sonrada mesaj at siz beni kerizmi sandınız hadi size bb diye

    0
    2 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      Canım yandığı için sadece türkiyenin bir gerçeği olduğu için burada bu soru :)

      Yorumla
    • Meto1994
      Meto1994
      +1 yıl

      Haklisin kardes kizlar biraz şeytan akılları kurnazlığa iyi çalısıyor

      Yorumla
  • ZeBrandon
    ZeBrandon Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    Olaya para yedirmek olarak bakmıyorum. Sevdiğim kişiye para ödetmem normal arkadaşlarıma falanda ödetmiyorum bu hava atmak veya geri kafalılık olarak algılanabilir ama aslında yapı meselesi.

    1
    0 Yorumla
  • majezic
    majezic Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43
    +1 yıl

    bana kalırsa fazla abartmışsın bu hesap meselesini... süreç içerisinde her iki tarafın da karakterine uygun olarak şekillenir ilişki bence... alan-veren razı olmazsa yürümez zaten... di mi?

    0
    0 Yorumla
  • safinazz
    safinazz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben her seferinde ben ödicem diye kavga ederim, bütün kızları aynı kefeye koyma, parası yoksa ısrarla çağırırım kendisi gelmez. Bu konu eşit olmalı ayrıldığımızda arkamda laf yapıcak hiç bişey bırakmam

    0
    0 Yorumla
  • mavisafircik
    mavisafircik Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Bende anlamıyorum ne zaman ben odeyeyim desem ya yok ben yemem ya da hır gür çıkarıyorlar

    0
    0 Yorumla
  • woeful
    woeful Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 38%
    +1 yıl

    Elini cebine atmıyorsa kız sen elini cebine sok kızın

    0
    0 Yorumla
  • BayanHemşireniz
    BayanHemşireniz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Elini cebine atmayan kız kurnaz , para yediren erkek saftır. İkisindende bir b*k olmaz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Asla öyle bişey yapmadım samimi söylüyorum sevgilimle bulustugumuzda bende öderim o da öder onun dışında eğer erkek arkadaslarım ödemeye kalkarsa zaten başka bigün ben telafi ederim

    0
    0 Yorumla
  • volkannk
    volkannk Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 39%
    +1 yıl

    para yedirmem. yemem. olay para da değil. Allaha şükür durumumuz iyidir. ama kendimi kötü hissederim

    0
    0 Yorumla
  • Aylin___
    Aylin___ Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Kesinlikle kan emici arkadaşlar
    Erkek genelde hesap oder çünkü çalışan kesim bayanlar arasında azdır sürekli hesap odettirmeM oderim

    0
    1 Yorumla
    • Aylin___
      Aylin___
      +1 yıl

      Aynı şeyden bahsediyoruz

      Yorumla
  • meichan
    meichan Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oooof nasıl bir nefret kusmaktır bu. Tamam sen ödemiyorsan sorun yok, diğerleride senin gibi olmak zorunda değil.

    1
    1 Yorumla
    • sycamore
      sycamore
      +1 yıl

      yorumları biraz okusaydın keşke :D

      Yorumla
  • SirBilinmeyen
    SirBilinmeyen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    süpersin... yozlasmıs insanlar... konustukları ve düsündükleri ve yaptıkları hic alakası yok... sorsan herkes modern iyi kibar... hepsi çakma ve klonlar

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (169)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Elini cebine atmayan kızlar & sürekli para yediren erkekler hakkında ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlara para yedirmeyen kızların parasını yiyen yakışıklı erkekler hakkında ne düşünüyorsunuz? 14 cevap verildi
Erkeklerin parasını yiyen kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 68 cevap verildi
Kızlara Para Yediren Erkekler Hakkında Neler Düşünüyorsunuz? 35 cevap verildi
Erkeği cüzdan olarak kullanan kızlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 9 cevap verildi
Kızlara para yediren erkekler hakkında düşünceleriniz nedir :D? 7 cevap verildi
Para yiyici erkekler/kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨