AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
Erkek ya fazla saf ya fazla cömert ya da çok mu seviyor kör olmuş derim. Kızda elini cebine atmayarak kâr yaptığını düşünecek kadar ya fakir ya da cimri ve zekasında problem var.
ya da asık degıl oglanı dusunmuyorr ! kesın oyledır . 1 bucuk senelı ılıskım var yerı geldı o odedı yerı geldı bn odedım yerı geldı ortak odedıkk bnı ewıme bırakırken 5 on benzın parası attıgım bıle cok olduu sonucta hayat arkadası buu ortaksınız oglana maddı anlamda bu kdr yuklenen kızlar bnce tam anlamıyla kezban dedıgın gıbı neyın kafasındalarsa artıkın
@1110nk ahah çok güzel dedin aynen kezbanın tanımı onlar xd
Parası olan kızlar zaten hesap ödetmez amaaaaa erkek adamda hesap ödetmez. Benim sevgilim hesabı ödüyorsa bende karşılığı olark ona hediyeler alırım.
En mantiklisi seninki bence
Aynen ben de oyle yapiyorum^^ erkegin hesap odemesi para yedirmek degil, bir jesttir.
İste böyle aferim kizlar😀
burada bahsedilen elini cebine atmayan kesim o bahsettiğin küçük jestleride yapmayan kesim :)
Dar görüşlü olmak diyorum para hesabını sevmem tamam bir erkeğin centilmenlik yapması çok hoş ama bu her zaman olmaz bayar ve kız (ben şahsen) mahçup olurum..
Belli bir ilişki düzeyine gelmiş çiftlerin arasında bu tarz konular mesele değildir
O tür kızlara para yedirmem , para yedireni de aptal olarak gördüğüm için işim olmaz
Bugüne kadar hiç Öyle birşey yapmadım yapamadım ben ya. Abi cok utanıyorum.
Ilk bulusmada. tanismada erkek oder genelde. fakat zamanla samimiyetle. cekingenliklerde ortadan kalkar ve ortak yapilmaya baslanir. yari geldi mi erkek yari geldi mi kiz.. Aradaki amaca. samimiyete bakiyor birazda
Hiçbir kıza kadına para yedirmemenin gururunu taşıyorum.
Bence Bu Sevgide Konuşulması Ve Düşünülmesi En Son Şey
Cebimde param varsa kendi payima duseni oderim eger yoksa da ogun cikmayiveririm nedir yani.
ben alman usulünden yanayıım.. kimse kimse için para kazanıp hazırlamıyor oraya..
(Genellikle) Kızlar ödemeye çalışır ama erkekler kız hesap öder mi diyor. Nerede kız-erkek eşitliği? Bayanlar da iş sahibi olup maaşını alıyor. Peki neden erkekler ödüyor? kız-erkek eşitliği olmadığından diye düşünüyorum...
Valla simdi elimi cebime atıyorum dicem yalan olcak çünkü bırakmıyor odiyim ben napim arkadaş :)
Ben kendimi biliyorum sıkıntı yok o konuda gerektiği yerde gereken şekilde davranirim... @ersanbaslarrrrr85
Gurursuz kadinlardan igreniyorum. Bir de hesabi erkek odemeyince kiziyorlar.
sevgili parası yiyen kızlar verici oraları karıştırma kanka
Aferin sana cozmusun olayi
yani seven kendi eliyle kek yapar iki yumurta kirar bir çay demler bunlar sosyetik mekana gidip adamlara girdiriyor hesabı
genelde bir yere biz davet ederız kız erkek farketmez davet etmişsem hesabı öderim
Sirf bu yüzden bir mekana gitmiyorm acil yerler tercihim
Ictigim cayin parasini dahi ben kendim oduyorum
Kocam degil ki parasini yiyeyim
Yinemi sen bir git artik istersen kadin dusmani istakoz
@ersanbaslarrrrr85
Kardeşim ben sevgilimi gerçekten sevdigim ve onu parasız kalmasını istemedigim için ödetmem ama istesem vermezmi son kuruşuna kadar
Bende ödemek isterdim ama cevremdekiler buna izin vermedi hicbir zaman malesef ne kadar ısrar da etsem durum bu.
paranın yanında yedıklerı seylerın hatrına katlanıyorlar kardesım yoksa 2 3 gun en fazla para yedırırler. D
Tahsilatı öyle yapan erkek zaten her türlü yedirir esirgemez :)
o erkege de saf denmez :D
Konu zaten o şekil ilişkileri kapsamıyor onda alan memnun veren memnun =)
Asla odetmem odetmemeye calisir aramizda yeterli samimiyet oluncada uygun bir dille aciklarim erkek adam hesap odermez diye bişey yok en kotu alman hesabi yapabiliriz:D
ben her defasında ödemek istiyorum sevgilim ödetmiyo bazen ödüyorum zoraki kasada kavga çıkartma şimdiden söylüyorum ben ödüycem diyorum.
Kültürümuz böyle ne yapalim bazen Alman olmak istemisimdir. 😊 Fakat Alman usulü diyerek buna çözüm bulanlarda aramızda cokca bulunmaktadır. Lakin ben hiç kendime yediremedim bu zaman kadar bayanlara hesap odetmeyi 😨
Ya benim için parasal konular önemli değil ister o versin ister ben
Evlilik dışı ilişkilerde herkesin kendi yediğini içtiğini ödemesi en doğrusudur bana göre. Bu kazandığı parayı kocasına veren Türk kadınının yaşadığı şeye benzer. Alışkanlık, gelenek, erkek üstünlüğünü kabul etmek.
O çocuk beni sevsinde ben hesabı öderim ya. Hatta ben onunla bişey yemem içmem ödenicek bir hesap olmaz nolucak. Ama sorun şu ki sevmiyo😢😢
Yuh :)
Neden böyle dedin?
Bana sorarsan herkes duracağı yeri bilmeli hareketleri ölçüp tartmali ben en başta hesap ödeme konusunda girişimci davranırım fakat param olsa dahai buluşmak istiyorum fakat param yok der ne yapacağını merak ederim
alan memnun veren memnun sen neden sorun ettin ki bunu erkeklere zorla ödetmiyor kızlar onlar ödüyor
Hesap ödetmeyen erkeğin mentalitesi şu'dur; ben senin herşeyini karşılar ve yaparım sen bedenini bana ver sadece.
valla ben de yanlış görüyormbu durumu eşitlik der gezerler eşitlik ise Her anlamda eşitlik olmalı batının Her hareketine özenip alırlar bu işi kapmazlar alman usulü Yapin arkadaşım önemli olan yaşanan an dir :) onlar bahane
Bu durum genelde yeni başlayan ilişkilerde böyledir eğer ilşki biraz eskiyse zaten erkek kıza azda olsa durumu izah eder kızda eşek deilse zaten bazı şeylerin farkında olur ve elini cebine atar zaten atmıyorsa orda sıkıntı vardır
Alman usulü yapsın herkes sorun kalmaz :D
Öyle yapıyorum, ama genelde bana kalıyor galiba ben para yetirditiyorum
Ben bir öderim iki öderim baktım hep ben ödüyorum en sonunda derim valla bu sefer senden diye baktım tripte aynen şut
Olması gereken eğer yanima da parasiz geliyorsa gelmesin defolsun
Vermicekse uğraştırmasın diyen erkeklerle karşılaşman dileğiyle :D
Sana da o* bir kiz gelmesi dileğiyle. ..
@ersanbaslarrrrr85 şebelek misin? Çok mu kazık yedin parani karida kizda mi kaybttin hayirdir? Yaran büyük. Herkesin altina yorum atmissin.
@ersanbaslarrrrr85 belli dedim yaa. Büyük kazık yemissin. Pis cimri. Asla cimri erkekleri sevmem. sen parayi kimin icin kazaniyon? Esin ve cocuklarin icin.
@ersanbaslarrrrr85 sktir git baskalarini yargilamadan kendi hayatina bak.
Bem öderim dediklerinde tepkim: tamam öde şeklindedir
Orada edilen itirazı erkeklik, delikanlılık vs sayan enayiler bugün adamlık dersi vermeye kalkıyor işte bütün konuda bu :)
Bunun turku almani fransizi yok. Kadin ne kadar parasi olsa da hesap odememeli. Varossun ki gocunmussun bu durumdan. Paran yoksa takilma kizlarla.
Varoşsun ki gocunmuşsun güldürdün kardeşim çok sağol :) sefil ve asalak hayatında mutluluklar =)
Ben yanımdaki bir bayana hiç hesap ödetmedim yinede ödetmem.
Işte bu yüzden hiç sevmiyom bu sevgili olaylarini ya.. fazladan dert tasa resmen.
burası türkiye malesef ablalar çocuk fırtlatıp fırtlatıp evde oturmak istiyo
Karakter meselesi. Birde içleri rahat geziyorlar ya tebrik ediyorum büyük marifet.
O kızlar binicek eşek arıyorz
Erkek odemeli hesani yakisan bu cevremde hep boyle oldu boyle gorduk kuzenimde erkke bigun kimseye odetmez uygun yerlere gotursun ama yanidma erkek ağırlığını hissediyim
Erkek oldum olalı kuzenlerim ve annem hariç hiç bir kıza para yedirmedim
başkasına hesabi oz kardeşim değilse odetmem. kebdin öderim.
Para yediren erkek: Saf aşık ve ya saf salak.
Para ödemeyen kız: Erkeğim egemen ve ya ödesin mal erkek değil mi?
o onların dengesizliği bağzı kızlar para yemeyi severler ama genelleme yapma ben hesabı ortak ödeme taraftarıyım
çünkü türk erkekleri tavuk kızlar 5 parasız evden çıkar kızı yedir içir gezdir sonra evine geri bırakır... hepsi değil ama bazıları dayaklık
Benim çok ödemişliğim var insanın içi sinsi olmasın yeter bence :)
hesabı genelde birgün hep ben öderim birgün hep o öder aramızda hallederiz.
Genelleme yapmayalım lütfen ödeyen de var burada :D
Ya ben naptim oturmus burada cici cici soru yanitliyorum.
Laa bugün yemedk icmedik 90 lira yedik :D :D Boş boş dolandk :D :D
Para yemeyen kadın çok az var. Onları da bulunca kaptırmamak lazım.
Kız evde yemeğini yiyip gelsin. Aç doyurmak zorunda değiliz.
yani şahsen ben, benim yanımda kıza para ödetmem bu yüzden de kötü birşey düşünmüyorum
Yeri gelir ben öderim yeri gelir o öder neden bu kadar sorun yaptınki :D
biz bayana sevdiğimize para harcatmayız öyle gördük öyle yetiştik ama sadece sevdiğimiz değer verdiğimiz kişiye özel
Sevgilim olmadi hic arkadaslarla bir yere gitsek bile herkes kendi hesabini öder kimseye odetmem kendi hesabimi
Bir ilişkide maddiyat başladiysa o ilişki olmaktan çıkmıştır
karaktersiz kızlar kullanıyor, saf erkekler yediriyor maalesef