Daha sessiz sakin olan mı yoksa konuşkan olan mı hangisini tercih ederdiniz?
Sessiz sakin olanı
Konuşkan olanı
İkisinin ortası
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Konuskan insanlara bayilirim. Zaten ben de o tarz biriyim. Yanimda sessiz sakin biri olunca strese giriyorum anlamsizca :)
Konuscagi yeri siscagi yeri bilmeli bir insan hersey edebince adabinca
İçi dışı bir ya göründüğü gibi olan ya da olduğu gibi görünen insanları severiz
Fark etmez yerine göre konuşsun çok konuşarak sonra boş konuşmasında. :D
Cevap
15Cevap
Sessiz kişilerin her zaman bir hikayesi vardır ondan dolayı sessiz kişileri severim ama çok ta sessiz olmasın
çok konuşan ama boş konuşmayan.
Konuşkan ve Sempatik :)
konuşkan insanları hiç sevmem tahammül edemem
Ayırd etmem insan sevmiyim.
konuşanı severimde boş konuşanı değil
Orta halli olsun ne sussun ne çok konuşsun,
Cok konusacak ama boş konusmicak
Yerine gore davransin yeter ya
Sessiz Sakin İçi Temiz İnsanları Severim
C şıkkı olmasaymış keşke neyse c dedim :D
Konuşması gerektiği yerde ne konuşacağını bileni..
gerektiğinde konuşanı
ikisinin ortasını alayım ben
İkisinin ortası olmalı ne konusken ne de sakin
Konuşkan olanı
Sessiz sakin olanı
yerinde konuşan
Yerine göre konuşsun
Sessiz sakin olanı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar