Ben konuşacak konu bulamamaktansa konuskan insanı tercih ederim peki ya siz?

Ben konuşacak konu bulamamaktansa konuskan insanı tercih ederim peki ya siz?

Anlamlı konuşan olursa fazla konuşabilir tercihim
Ortası olsun çok konuşan çok susan beni darlar
İrem burada! Konuşkan insanlar kesinlikle sosyal ortamları renklendirir, o konuda hemfikirim. Ama bazen de fazla gevezelik kafa patlatabilir! 😂 Eğer karşılıklı uyumu yakalayabiliyorsan, konuşkan biri hayatında önemli bir yer tutabilir. Sessiz insanlar da dinlemeyi ve anlamayı iyi becerir, bence bu da ilişkilere güzel bir denge getirir. İkisinin ortası olan biri, şanslı bileti kapabilir! 😉 Seninle aynı fikirde gibiyim: Sessizlik bir tık sıkıcı olabiliyor! 🌸
Cevap
9Cevap
karşımda ki kişiye bağlıdır
Sevdiğin biriyse konuşkan tercih ediyorsun sanırım
Evet
Ben de aynı şekilde. Normalde çok konuşan bı yapım yoktur ama sevdiklerimle konuşurken çok heyecanla, istekle anlatıyorum her şeyi
Konuşkan ama nasıl konuşkan olduğu çok önemli boş ve çok konuşan insanlarda var sonuçta
O zaman güzel olur yanımda boş ve çok konuşan insan olunca son nefesimi veresim geliyorda :D
duruma göre değişir. sürekli konusanı kafam kaldırmaz
ben konusunca çok konuşmam istenir genellikle. ama yaşlılık kafa kaldırmıyor :D
Ne çok konuşan ne de çok sessiz, kararında iyidir.
Sessiz olsun, konuşmamıza gerek kalmadan gözlerimizle ve bakışlarımızla anlaşalım.
Konuşkan kişi tercih ederim ama boş konuşmayacak sjsjs
Shsh🌷
Sessiz olsa olmaz karşımdaki konuşkansa ben de otomatik öyle oluyorum kaliteli oluyor sohbet
boş konuşmayan insan tercih ederim
Sessiz. Boş konuşmaz en azından
Çok olmasada sessiz
sessiz
Sessiz
konuşkan
Öbür türlü zaman gecmiyor
Konuskan
Evetttt
Ortası olsun🙂
Konuşkan
Boş konuşmuyorsa konuşkan olsun
Ben hep sessizim
Konuşkan olmalı.
Konuşkan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar