İnsanlarla göz kontağı kurmakta zorlanıyorum niye olabilir ?

insanlarla göz kontağı kurmanın ayarını kaçırıyorum mesela karşımdakinin ya sürekli gözlerine bakıyorum ya da gözlerimi kaçırıyorum hatta karşı cinsteki arkadaşlarımla sırf bu yüzden konuşmamaya dikkat ediyorum karşılaşınca yolumu değiştiriyorum çok göz kontağı kurduğumda rahatsız olacaklarmış hiç gözlerine bakmadığımda yalan söylediğimi düşüneceklermiş gibi geliyor derste hocalarım ders anlatırken iletişim halinde olamıyorum ve bu bende olumsuz bir etki bırakıyor ne yapmalıyım ?
İnsanlarla göz kontağı kurmakta zorlanıyorum niye olabilir ?
Cevapla