İnsanlardan gözlerimi kaçırıyorum. Engel olmam gerekiyor?

Yürürken etrafımda insanların bana baktıgını farkediyorum
Ama bakışlarımı birinin gözlerine yüzüne çeviremiyorum en fazla 2-3 saniye sürüyor.

Boş boş bakarken bile göz göze her gelişimde sürekli kaçıran taraf ben oluyorum. Utanmıyorum veya çekinmiyorum konuşabilirim rahatlıkla kızlarla

Birine bir an bakmaya kalkışsam ya o bakıyor ya da baktıgım sırada gözlerini bana çeviriyor

Bende istemsiz olarak kaçırıyorum gözlerimi
Bunu yenmenin bir yolu yokmu?
İnsanlardan gözlerimi kaçırıyorum. Engel olmam gerekiyor?
Cevapla