Kameralı sohbet odalarında çalışmak sizce doğru mu?

kameralı sohbet sitelerinde çalışan bir çok arkadaşım var bana da teklif ettiler sen de gel çalış diye. ancak ben bunun ne kadar doğru olduğunu bilmiyorum. hiç böle bi yerde çalışan var mı aranızda, bu konudaki düşüncelerinizi merak ediyorum.
Kameralı sohbet odalarında çalışmak sizce doğru mu?
Cevapla