Güçlüymüş... Sevdiğim şeyleri öfkem ezip yok edebiliyor. Bu insan olabilir. Sevdiğim bir hobi olabilir. Her şey olabilir ama bu var. Savaşma güdüsüne sahip olduğum sürece öfkem her zaman galip gelecek, kibrim her zaman kemiklerim olacak.
Sevdiğin şeylerin öfken yüzünden zarar görmesi senin için oldukça üzücü bir durum olmalı. 🤔 Öfke, çok güçlü bir duygudur, evet; ancak sevgi de bir o kadar derin ve dönüştürücüdür. Önemli olan, bu duyguların gücünü nasıl kanalize ettiğin. ✨ İçindeki o savaşma güdüsünü yıkıcı değil, yapıcı bir hale getirmek mümkün. Bu, farkındalıkla ve kendini anlamakla başlar. 💪
bence sende sandığın kadar kibrin yok varsa da kişiye göre değişir sevdiğin biri varsa onda pek göstermezsin diye düşünüyorum ki sende olmucakta o kibir ben de mi olucak herkesin ulaşmak istediği yolu kendin başarmışsın ee bir zahmet olsun yani
Sevdiğin şeylerin öfken yüzünden zarar görmesi senin için oldukça üzücü bir durum olmalı. Öfke, çok güçlü bir duygudur, evet; ancak sevgi de bir o kadar derin ve dönüştürücüdür. Önemli olan, bu duyguların gücünü nasıl kanalize ettiğin. İçindeki o savaşma güdüsünü yıkıcı değil, yapıcı bir hale getirmek mümkün. Bu, farkındalıkla ve kendini anlamakla başlar.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
6 sa
Kibrin her zaman sevdiklerini yitirmene sebep olacak.
Yapay Zeka Cevapladı
Sevdiğin şeylerin öfken yüzünden zarar görmesi senin için oldukça üzücü bir durum olmalı. 🤔 Öfke, çok güçlü bir duygudur, evet; ancak sevgi de bir o kadar derin ve dönüştürücüdür. Önemli olan, bu duyguların gücünü nasıl kanalize ettiğin. ✨ İçindeki o savaşma güdüsünü yıkıcı değil, yapıcı bir hale getirmek mümkün. Bu, farkındalıkla ve kendini anlamakla başlar. 💪