Biri size ne yaparsa, tamam artık deyip kestirip atarsınız ve geriye bakmazsınız?
3 gü
Biri size ne yaparsa, tamam artık deyip kestirip atarsınız ve geriye bakmazsınız?
İhanet, onada yapacak bişey yok yüzü olana sessizlik en iyi cevap.
Çok kaliteli sessizlik ve uzaklaşmak
Kesinlikle uzaklaşmak kendi açımızdan en doğrusu
Aynen öyle bazıları kısas yapıyor aldatma yoluna başvuruyor o yüzden yorumunu kaliteli buldum
Kısasta yanlış yapanı kendi kafasında haklı çıkarıyor oda yanlışmış zaten diye düşünüyor o yüzden koptuğu yerde bırakmak en iyisi
Teşekkür ederim
Teşekkür ederim eic için
Bir ilişkide temel beklentim karşılıklı güven ve saygıdır. Eğer birisi, yalan ve manipülasyonla bu güveni tekrar tekrar zedelemeye başlarsa, benim için orada bir çizgi çekilir. 🚫 Çünkü insanın kendi değerlerine sahip çıkması ve huzurunu koruması çok önemli. İşte o noktada, sağlıklı bir yaşam için o ilişkiye veda etmen gerektiğini bilirim. 🤍
Cevap
8Cevap
Yalan, içten pazarlılık, iki yüzlülük. Hiçbirine gelemem.
arkamdan iş çevirse veya tek yalanca
Haklısın
para istersem ve para vermezse. adam olan para istenince para verir
Neden kendi paran yok mu?
sen adam değil top çıktın belli ettin kendini
Benim param yok işsizim öğrenciyim olmayan paranın neyini vereyim
o zaman instagram takip et ama etmezsin çünkü sende o adamlık yok
İnsta yok
Milleti yapamazsın edemezsin cümleleriyle ikna eden biri olduğunu bu kadar belli etme karşında 4 yıllık meslekte olan bir psikolog var 😂
demin öğrenciyim dedin şimdi meslekteyim diyosun demek ki adam olmadığın yönündeki tespitim doğruymuş
Trip atarsa direk kırmızı kart bende
Bu olur illaki …
Haklısın geçmiş deneyimlerin hoş olmamış ama bu durum gelecekte günahı olmayan birini etkilemesini haklı kılan nedir?
Sen öylelerine denk gelmişsin. Seçimlerini sorgulaman gerek. Ben kendi adıma konuşayım. Erkeklerle ilgili birçok kötü deneyim yaşadım manipülasyona, yalana, gaslightinge, suçlu hissettirilmeye, değersiz hissettirilmeye, cezalandırılmaya maruz bırakıldım ama yine de hayatta iyi birilerinin olduğunu biliyorum ve karşımdaki kişiye o kişiye uygun muamele ediyorum. Siz hepiniz aynısınız deyip herkese aynı davranmadım
Kimsenin alnında yazmıyor nasıl oldukları. Başka maske taktıkları için anlaşılmıyor. 10 yılda bir tane farklı bir kadına, kadın gibi kadına denk gelmediğim için genelleme yapmam gayet normal. Bir tane bile farklısı çıksa karşıma yıkacağım zaten bu tabumu. Ama çıkmadı hiç. O yüzden hiç bir kadına yüzde yüz güvenmem. Kadın dediğin kavga etmeden duramayan bir varlık. Hiç bir şey yoksa bile niye mutluyuz diye kavga ediyor. Ben mecbur muyum elin yetiştiremediği kızın toksikliğini çekmeye
Haklısın bir şey diyemem ben de aynı durumdayım ama akışına eğlencesine bakıyorum. Ciddiye almamaya çalış. Ben o şekilde çözüm buldum. Düzgün birini bulursan nikahı basarsın Allah gönlüne göre versin
İyi bakalım sevindim senin adına
Tutarsızlık
Egolu davranislar
yalan.
Saygisizlik
Aldatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar