Ortaya laf atıp kaçan mı yoksa lafın sonunu getiren misin?))


Ortaya laf atıp kaçanlardan ya da lafın sonunu getiremeyenlerden değilim. bir laf ettiysem arkasında dururum. çekinmem. Ya tam susarim ya tam konuşurum. Ortası yok.
Sen beni biliyorsun. Sonunu görmeden hiçbişeyin kaçmam.
Lafı ortaya atıp, sonra da milleti birbirine kırdırıp kenar çekilenleri hiç sevmem. Hiç de öyle birisi olmadım. Lafı attıysam, sonunu da getirmeye çalışırım...
Cevap
49Cevap
Lafın dibine dibine girer ortayı yaparım golü de kim atarsa atsın
Ortaya bir laf atma gibi bir özelliğim yok. Lafın sonunu getirmek isterim. :D
Yapmam ve yapanı da sevmem en gıcık olduğum şeydir.
Ortaya laf atarım sonrada olacakları perde arkasından izlerim dermişim 😅
Aklıma bir dizi repliği geldi.)
ben lafımı ortaya korum beğenen alır gider beğenmeyen bırakır kaçar.)))
Ortaya laf atıp kacmam olafin arkasinda dururum ve ne gerkiyor ise sonuna kadar giderim.
Cümlelerim yaşlı olduğundan, genelde lafo gediğine oturturum..
Ayak bekletmeyi sevmem. #)
Duruma göre değişir tepkisini merak ediyorsam ortaya bırakırım eğer kesin birşey belirticeksem sonunu getiririm
Tabiki lafın sonunu getiririm. Hayatta kazandığım ve kaybettiğim herşey dobralığım sayesinde
Kaçtığım görülmemiştir... Sonu getirilmeyen konuşmayı hiç sevmem...
Ortaya laf attıysam sebepsiz olmaz. Sonunu getiririm o lafımın karşı taraf dinlediği sürece.
Lafı ortaya koy bırak birbirlerini yesinler temel prensibim 😂😂
anlayacak zekası yoksa anlatmaya hevesim kalmıyor 😂
Ortaya laf atmam doğruca sahibine atarım laf yetmezse de yumruk atarım
Laf atıp olacakları kenarda elinde çekirdek ile seyredenim :)))
lafımı ortaya hedefine gidecek şekilde söyler sonrasında geri plana çekjilir oynayan tiyatroyu izlerim... lafi gediğine yerleştirip tiyatronun hemen bitmesini istemem...
Ortaya laf atıp kaçan insan toplum düşmanıdır.
Lafın sonunu getiren sözünün arkasında duran adamdır.
Lafın sonunu getiririm. Başlangıcı yapmışım son neyi değiştirir ki. En güzeli içimde bir şey kalmamış olur
Yerine göre bazen lafı atıp delirtmeyi severim kendi kendini yesin kudursun basende lafı tam gediğine oturturum hazmedemesin sjsjsjdjs
Ben az öz konuşurum,üstüne laf edilecek bir söz olmaz :D İtin dötüne sokarım çaktırmadan mal değilse anlar, malsa uzatır daha da mala bağlarlar :D
Kacanim genelde atarim lafimi baktim köşeye sıkışan ben oldum direkt geri vites sıvışırım
Çok düşünür öyle konuşurum. Lafın sonunh getiririm.
Sonuna kadar takipçisiyim. Laf atıp kaçan düzenbazdır.
Ortaya laf atıp kaçmak yok öyle. Fikrini orya attığın düşünceyi sonuna kadar savunacaksın.
Ortaya laf atıp kaçmam, o lafın sonu mutlaka gelir.
Tamamlayamayacgim biseyi söylemem ha umursamadigim birine söylersem kaçarım
Ikisi birden baktımki karşımdaki anlamıyor o konuşsun diye susarim
Genelde direkt yüzüne şlapp die lafı yapıştıranlardanım 😅
Ortaya lafı bırakırım kim üstüne alınmak isterse de alınır
lafın sonunu illaki getiririm ki mim ne düşünüyor göreyim
Lafın sonunu getirenlerdenim. Ama bu defa da sorun çıkaran taraf oluyorum 🤦♀️
Lafı veririm yangın düşürürüm sonra kenara çekilip izlerim hocam
Bazen açar ve susarım insanlar yaptı bizi kalpsiz bir hayvan
Kaçak dövüşmeyi sevmem. Her zaman net ve sade konuşup lafın sonunu getiririm.
Attığım lafta giriş, gelişme ve sonuç da olur genelde. Anlaşılmazsa açıklama yaparım.
Hiç Ortaya laf atıp kaçmam ve Ortaya laf atıp kaç alınız sevmem lafı attıysan sonunu getireceksin
Ben lafı söylerim Ses yoksa eyvallahı sessiz sedasız cekerim
Ben tüm söylediklerimin sorumluluğunu sonuna kadar sırtlarım
Lafı gediğine oturturum
Asla işimi yarı yolda koymam.
lafımın sonunu getiririm. lafının sonunu getirmeyene ve lafımı bitirmeme izin vermeyen cins insani varlıklara da gıcık olurum.
Lafı ortaya atıp kaçan bir insan olmadım hiç öyle insanlardanda hiç hazetmem madem sonunu getirmeyeceksin ortayada atmicaksın
Lafın sonunu getiririm
lafin sonunu getiririm
Karşımdaki kişiye bağlı tamamen.
Uzattikca uzatan taraf
Sinir olursam Bazen atıp kactigim oluyor
Sonunu görmeden konuşmayı ve kavgayı kesmem :)
İlk okulda laf sokup tuvalete yürüdüm ksksksksk nedensiz
Her ikiside değilim.
İnsanlarla muhatap olmuyorum.
Lafı oturtup sustururum
Sonuna kadar devam diyen biriyim
Ortaya konuşmayı sevmem.. Lafın sonunu getiririm..
Sonunu getiremeyeceğim bir cümleye başlamam
Lafin sonunu getiren kaçmayanlardan.
Ortama göre değişiyor
Lafın sonunu getirenim
Lafın sonunu getirir yerine koyarım
lafin sonunu cogunlukla getiririm
belirsizliği sevmem lafın sonunu getiririm :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?