Güncellemeler
1 yıl
Ya da sosyal anksiyete
Otobüste düğmeye basmak için yerimden kalkamadım
Çok mu kalabalikti
Cevap
8Cevap
Asosyallikten degilde gecen hafta cok hasta o'dugum icin Adamlar konserine gidemedim biletide yanmasin bari diye sevmedigim birine verdim o kotu oldu :))
Asosyallikten değilde fakirlikten yapamadığım çok şey oldu
Senelerdir hiç evden dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep eve kapalı geçirdim
Hiç asosyallik sorunu yaşamadım
İstediğim herşeyi yaparım
Gidip birine selam vermek
Hiçbir zaman asosyal olmadım.
Kalabalık bir mekana gitmemiştim bi ara
Tavlamak
olmadik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?