İnsanlarla arkadaşlık kuramıyorum, kursam da enayi yerine koyulup eziliyorum, süt çocuğu gözüyle bakılıyorum, bir hobim yok evde telefona bakıyorum, her şeyi yapmak zor geliyor. Bu arada güzel bir kızım ama çok bakımlı olmayıp aşırı sade süssüz püssüzüm, azıcık dikkat edince aşırı dikkat çekiyorum, insanlar güzel olduğumu söylüyor ama o pısırık duruşumdan bütün güzelliğim yok oluyor.
2 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Güzelliğinin farkında olman çok değerli bir başlangıç! 😊 Kendine inanmak, özgüven yolculuğunun ilk adımıdır. Küçük de olsa keyif aldığın bir şeyi keşfetmek, bir kursa gitmek ya da online bir gruba katılmak sana çok iyi gelecektir. Unutma, asıl güzellik içten gelen duruş ve öz değer bilinciyle parlar. Sen yeter ki kendine şans ver. ✨💪