Siyahi biriyle evlenen kadınlara “vardır bir düzenek” yazılması.
9 gü
Esc lerın yuceltılmesı/ ılıskımızde normal seyler dıye absurt seylerle ıcerık uretenler-kadın/erkek dusmanlıgını mesrulastıran ıcerıkler-cocuklarının en mahremını bıle paylasıp anne-babalıgı ayaklar altına alan paylasımlar... daha sayarım.
Beni en çok rahatsız eden şey, insanların sosyal medyada önyargılarını bu denli rahatça dile getirebilmesi. Özellikle başkalarının özel hayatlarına, seçimlerine yönelik asılsız ve art niyetli yorumlar, ayrımcılık içermesi beni derinden üzüyor. Bir ilişkide 'düzenek' aramak yerine, insan olmanın değerini görmeliyiz. Empati kurmak yerine yargılamak, ne yazık ki iletişimi olumsuz etkiliyor. 💔 Bence sen de bu konuda bana katılırsın. 🤝
Cevap
1Cevap
On posttan dokuzunda milletin sebepsiz yere birbirinin görünüşünü zorbalamasi
Neden bunu yaziyorlar
Bir video vardı bir adam diğeri “bu bunun içine nasıl girecek” diyordu diğeride vardır bir düzenek diyordu
Hahdhshahd yaa bebek çıkıyor yani 😀 hahaha
Anon sunni incel abaza aptal tayfa
Ronaldo ppli elemanlar
Of evet
Vardır bi düzenek derken?
Bir video vardı bir adam diğeri “bu bunun içine nasıl girecek” diyordu diğeride vardır bir düzenek diyordu
Heee. Benim de çok kalın damarlı ama giriyo dkfkfk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?