Kişilik & Karakter 5 gü 30 Yaşına Kadar Kızlardan Kadınlardan Utanıyorum Nasıl? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor 30 yaşında kimsenin yüzüne bakmadım tek kelime konuşmadım 30 Yaşına Kadar Kızlardan Kadınlardan Utanıyorum Nasıl? Cevapla Kadın Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Gizli Üye (18-24) 5 gü Normal ya güzel bisey 0 11 Yorumla Soran 5 gü 99 yıl daha böyle en az Yorumla Cevap sahibi 5 gü O kadar yaşarsan ona göre bu durum yine normal nsndnd Yorumla Soran 5 gü Ölene kadar diyeyim Yorumla Cevap sahibi 5 gü Muhafazakar bir aileden mi geliyorsn Yorumla Soran 5 gü Hayır alakası yok komple insan olmamadan geliyorum Yorumla Cevap sahibi 5 gü Ne Yorumla Soran 5 gü Benlik değil Yorumla Cevap sahibi 5 gü Ha om Yorumla Soran 5 gü Komple utanıyorum konuşma bakışma dokunma asla yok 100 yıl daha Yorumla Cevap sahibi 5 gü Ya olur kasma Yorumla Soran 5 gü Ben yapamam bir araya gelmemeliyim Yorumla
Gizli Üye (18-24) 5 gü olabilir normal 0 9 Yorumla Soran 5 gü 99 yıl daha böyle normal mi Yorumla Cevap sahibi 5 gü Yani utangaç bir yapın olabilir biraz konuşmaya falan çalış açılırsın Yorumla Soran 5 gü Açılmak isteyen yok benlik değil Yorumla Cevap sahibi 5 gü e o zaman sorun ne? İstemiyorsan niye soruyorsun Yorumla Soran 5 gü Bilmem muhabbet etmek istedim araba da sürmek yok İzmir İstanbul paris görmekte Yorumla Cevap sahibi 5 gü Ne garip adamsın ya Yorumla Soran 5 gü Gerçekler gariplikle alakası yok benlik şeyler değil Yorumla Cevap sahibi 5 gü Yalnız olmak sıkıcı ya sen bilirsin yinede Yorumla Soran 5 gü ben böyle seviyorum 49 yaşındaki abimde. Yorumla
DanyPorteño Takip Et Bilge Yaş: 22 , eic 100% 5 gü 31 e kadar devam 0 1 Yorumla Soran 5 gü 99 a kadar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Normal ya güzel bisey
99 yıl daha böyle en az
O kadar yaşarsan ona göre bu durum yine normal nsndnd
Ölene kadar diyeyim
Muhafazakar bir aileden mi geliyorsn
Hayır alakası yok komple insan olmamadan geliyorum
Ne
Benlik değil
Ha om
Komple utanıyorum konuşma bakışma dokunma asla yok 100 yıl daha
Ya olur kasma
Ben yapamam bir araya gelmemeliyim
olabilir normal
99 yıl daha böyle normal mi
Yani utangaç bir yapın olabilir biraz konuşmaya falan çalış açılırsın
Açılmak isteyen yok benlik değil
e o zaman sorun ne? İstemiyorsan niye soruyorsun
Bilmem muhabbet etmek istedim araba da sürmek yok İzmir İstanbul paris görmekte
Ne garip adamsın ya
Gerçekler gariplikle alakası yok benlik şeyler değil
Yalnız olmak sıkıcı ya sen bilirsin yinede
ben böyle seviyorum 49 yaşındaki abimde.
31 e kadar devam
99 a kadar