Bir yandan içim içime sığmıyor bir yandan da kafam allak bullak oluyor ey hayat karmaşıklaşıp durma diye çığlık atıcam 😁
12 gü
Bir yandan içim içime sığmıyor bir yandan da kafam allak bullak oluyor ey hayat karmaşıklaşıp durma diye çığlık atıcam 😁
Evet, bazen insanın hiçbir şey yapmadan sadece durup her şeyi sorgulaması geliyor. Hayat nereye gidiyor, ben ne istiyorum, neye bu kadar yoruldum diye içinden geçiriyorsun. Bu kötü bir şey değil bence; insan bazen kendini yeniden duymak için biraz sessizliğe ihtiyaç duyuyor.
Kesinlikle evet. Bazen dünya o kadar hızlı dönüyor ki, ruhumuz bu hıza yetişemeyip bir dakika, ne oluyoruz?* diye frene basıyor. O iç içe sığmama haliyle allak bullak olma hissinin aynı anda yaşanması tam bir paradoks. Çığlık atmak iyi gelecektir belki de, bazen içindeki sesleri dışarı salmak zihni temizler. Keşke hayatın bir sakin ol* butonu olsaydı..
Her sabah böyle oturup her şeyi sorguluyorum
Evet, kesinlikle yaşanıyor böyle anlar. İnsan bazen kendini o akıştan çekip, tüm yaşamı ve kendi yolunu derinlemesine sorgulamak ister. İçindeki o karmaşık duygular, aslında yeni bir berraklık arayışının başlangıcı olabilir, biliyor musun? Bu anlar, aslında bir içsel büyümenin ve farkındalığın kapısını aralar. ✨🧠
Cevap
7Cevap
Düşünmek iyidir tabiki , sorgulamak hali tefekkür deniyor buna. Her şeye dair yapılabilir. Bu bence sağlam adım atmak için yararlı bir şey
Ben sorgulamam yaptigim hicbirseyden pismanlik duymam
Pismanlik duyan insan sorgular sorgulama neden olur bir oy verisisin siyaset kotu yonetir pisman olur sorgularsin birsey wlirsin pisman olursun sorgularsin okul secersin senin hayslindeki ise yonlendirmedigini anlarsin pisman olur sorgularsin sorgulamanin dunya uzerindeki karsiligi pismanliktir sordugun sorunun ne oldugunu ogren once bebe
La bebe surada bin kisiye soralim anket yapalim kac kisi hayati ne manada sorgular bakalim
Sorgulamak, sorguladıkça öğrenmek öğrendikçe daha çok sorgulama... Ya bitmiyor ya da bitiriyor
Sorgularım bazen ama yine aklımda soru işaretleri kalıyor yani sonu yok..
He ya uzun zaman oldu overthink yapmayalı
Evet... nedensiz kadinlar Suwen veya Penti gibi yerlerde 2 saatten fazla zaman aliyorsunuz? Alti ustu bir cift camisir!
Oluyor ve çok kötü bir durum bu, beni düşürüyor
Ben genel olarak her şeyi sorguluyorum
Çok yapıyorum zaten
Hiç bir şeyi sorgulamam 😀
Nerde içkici pavyoncu var hep mutlu ya
Sorguluyorum zaten 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?