Corçlar sabahınız aydınlık olsun🌸
Şu nefis şarkıyı şuraya bırakayım.. sabah sabah iyi oldu dinlemek..💃💃
Var mı aylar yıllar geçse mevsim yeniden bahar olsa, kıyamet bile kopsa sorgulamaktan vazgeçmediğiniz vazgeçmeyeceğiniz bi mesele? Varsa nedir?

Corçlar sabahınız aydınlık olsun🌸
Şu nefis şarkıyı şuraya bırakayım.. sabah sabah iyi oldu dinlemek..💃💃
Var mı aylar yıllar geçse mevsim yeniden bahar olsa, kıyamet bile kopsa sorgulamaktan vazgeçmediğiniz vazgeçmeyeceğiniz bi mesele? Varsa nedir?

en genelde her şeyi sorguluyorum.. çünkü boş boş yaşamak bana göre değil ama bu zamana kadar insanların kötü olmaktan vaz geçmeyeceğini ve kimseye güvenmemek gerektiğini çoktan anladım artık bu insan iyi midir diye pek düşünmüyorum çok çok azı iyi çünkü maalesef
Herkesin bazı meseleleri vardır dilime bile getirmediği hayat bu ama bir yandan da akıp giden bir ömür bunu düşünmeli aslında insan birazda takılı kalmalı mı yoksa kalmamak arasında sıkışmalı mı? Günaydın bu arada matmazel
Değmeyenler için bize verilmiş bedene ve ruha eziyet etmeyi bıraktık... bazen bi şarkıda insan geçirdiği onca yılı hatırlayıp düşünüyor ya hani.. o tarz bi sorgulama benimki.. Günaydınlarınız olsun reis bey😂
Matmazel ufak bı kırıntı kaldı onuda heba etmemek için direniyorum 😃
Şşşt sakın heba etme. İyi insanlara olan inancın hep olsun ki hayallerin gerçek olsun. Direne direne kazanacağiz👍Burayı protesto alanına çeviriyormusum bidee😂😂🙈😎
İsciyiz haklıyız söke söke alırız 😃 inancı olmayan zaten intihar eder cancazim 😃
😂😂
Dünyanın daha daha öncelerinde neler oldu mesela hep bunu sorguluyorum yani izim bu geldiğimiz yıldan daha daha öncesinde ne oldu ne bitti nasıl varlıklar vardı 🤷♂️ beyin yakan şeyler işte bilim 😄
Bu hayat pahalılığı ve insanların nasıl bu kadar gözünün dönmüş olduğu.
İş verenlerin insan hakkını, emeğini hiç edip davranış sergilemesi ve duygusuz oluşları.
Cevap
6Cevap
Evet, biriyle alakalı bir kaç mesele var huzur vermiyor.
Zaman kavrami ya. Yaşadıklarım, yaşayacaklarım, kader denen olgu...
Evet Kendi problemlerimiz istesekte kaçıp vazgeçemiyoruz
Var evet ama söylemem bana kalmalı kıpss
Adminiçe sözcüleri adminlerinin dertlerine deva olmak için 7/24 emirlerine amadedir😄🙈🌸💗
Sayin modum şımarın💃Ben sizi şımartmak için varım. Şimdi insanlar demesin bu kız ne kafasi yaşıyor onlara da size neeeğğğ derim hic merak etmeyin😄😎🙈😂
Yani şimdi buna söz veremem ki🙈Benim belalim var @Sosyetic_SheqiiL onu da simartmazsam vicdanım uyutmaz beni😂🙈
Sesli kahkaha attım yaaaa 😂😂
İçtiğim yeşil çay boğazımda kaliyordu az kalsin son nefesim senin ellerine oluyordu Sayın modum👀 Ölüyordum imdaat yabani gülüm belalim gel kurtar beniii öldürmeye çalışıyorlar bak seni benden ayirmaya çalışıyorlar haberin olsun 🙈💃😄😄
Sayin modum bende çok oluyor bu boğaza su kaçmalar.. Allah koruyor valla amin tabiki de gecinden versin benim gözlerim senin adminiçe olduğunu görmeden kapanamaz. 😄
😂😂sayin modum sizin yaş 100. Kim kimi gomer belli olmaz😂
shsjjs noluyor burada 😒
O zaman ruhunuz gömer bizi😂 Siz ölmeyin yaşayın Sayın modum. KS'nin size ihtiyaci var. Size ölümsüzlük iksirinden alalım 😎
Hiiii abooo belalim geldii ben kaçıyorum 💃💃👀👀
3 5 meselem var. Çözülmeyecek şeyler değil zaten.
Hayatım😂
Komple hayatının tamami mı 😄Allah başka dert vermesin o zaman😂
Jdjjffj valla vermesin ya dertsiz tasasız hayat istiyoz çoh mu jdnfg
Bunu nasıl yaptım dediğim oluyor
Yok benim ya.
Değmezmiş
Bir mesele yok
Hukuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?