Çirkin olduğum için mi yalnızım yoksa özgüvensiz olduğum için mi?

33 yaşındayım tipsizim ve özgüvensizim. Hiç kız arkadaşım olmadı. Hiçbir şey başarabileceğime inanmıyorum. Hiçbir kadının bana bakacağına inanmıyorum. Bence yalnız olmamın özgüvensiz olmamla hiç alakası yok. Tipsiz olduğum için yalnızım. Konuşmaya çalışsan konuşmuyorlar, bir yere çağırdığında gelmiyorlar, tanımaya fırsat vermiyorlar, direkt teklif etsen tanımadıkları için reddediyorlar. Yani dönüp dolaşıp yaşayamadığım her şeyin sorumlusu tipsizliğim oluyor. Sizce tipsizim diye mi yalnızım yoksa özgüvensizim diye mi?

Çirkin olduğum için mi yalnızım yoksa özgüvensiz olduğum için mi?
Cevapla