Sürekli ölüm ve kabri düşünmek, insanlardan uzaklaşmak normal mi ne yapmalıyım?

Sürekli aklıma ölüm geliyor, kabir geliyor, kıyamet geliyor aklıma
Anca namaz kılınca huzur buluyorum
İnsanlardan gittikçe uzaklaşıyorum
Belki insanlar dış görünüşüme bakıp bunun dinle alakası yoktur falan diyorlardır

Bazen çok dindar bir insan oluyorum bazen günahkâr.
Sürekli ölüm ve kabri düşünmek, insanlardan uzaklaşmak normal mi ne yapmalıyım?
Cevapla