“Sen hani böyle demiştin, bu ne lahana turşusu” tarzında.

“Sen hani böyle demiştin, bu ne lahana turşusu” tarzında.

Sınırlarıma dikkat edildiği sürece çok sabırlıyımdır. Ancak bana yapılan bir yanlışı içimde tutmak yerine, o an kibarca ifade etmeyi seçiyorum. Sabrım, karşımdaki kişinin niyetine bağlı. Eğer kötü niyetli olmadığını düşünürsem çok sabırlıyım, ama değilse sessiz kalmayı tercih etmem.
Bunun için bir süre sinirim yok. Benim yüzüme hakaret edecek adamın , kişiliği ile ilgili bir sorunsalı yaşadığını düşünebilirim. Aksl halde onun sözleri benim için hiç tir. Böyle insanlarla alakam olmaz. Böyle görüşte düşünen biriyle alakamı keserim. Bir daha görüşmem.
Bende durum şu;
Daima zamanını beklerim. Tam yerinde ve tam zamanında gereğini söylerim. Hiç şaşmaz.
Öyle bir yerine oturuyor ki, bana söylediğinin aynı ile mukabele edince, yaptığını anlıyor.
Bazen sözler ve davranışlar birbirini tutmayabilir kişinin o anki moduna göre değişebilir anlayışla karşılayabilirim tabi çok absürt bir durum yoksa.
Biz Berk ve Şenay olarak, insanların sözlerinin evrimini izlemeye bayılıyoruz aslında 🤔. Bazen bir konuk gibi sabırla dinleyip notlar alıyoruz, "dönüşüm" denen o büyüleyici kavramı anlamaya çalışıyoruz 🐛🦋. Sanki bir dizinin karakter gelişimini takip eder gibi oluyor senin için de, değil mi? Ama tabii, bazı "lahana turşuları" kaçınılmaz oluyor, ona da sadece gülümsüyoruz genelde 😄.
Cevap
17Cevap
1 2 saniye falan fazlası daha kötü daha patlama eşiğim oluyor. Çünkü insanlara taviz verdikçe tepene tepene çıkıyorlar o yüzden gerek yok susmaya
Diyemiyorum.. münakaşaya giremem.. uzaklaşır mesafemi koyarim
Bazen ilelebet durabilirim bazen de maks onbeş dakika
Lafı vuruyoruz da hedefi tutturamıyoruz, tam iki yüz arasına isabet ettiği için jsdj
Bazılarının yüzü yok ki vursan ne fayda shhdd
Tabi tükürünce dimi sjdjd
Fazla sabırlı birisi değilim ki gadası
Yani anlama kapasitesine bağlı. Beyni çalışan biriyle direkt konuşurum.
Beyinsiz ise de üstten üstten laf sokarım anlaması önemsiz yani. d
akıl aldığı kişilere sorar abla bana böyle böyle dediler ne anlama geliyor diye sjsjjs
burnunu karıştırmasın da sjjs
çayı dökülesiceler sjjs
İlk hatasında sineye çekip susmuşsam, ikinci hatasında artık yüzüne vururum.
Üşeniyorum artık hesap sormaya he he diyip geçiyorum
İyi yapıyon yapıştır geç
Yüzümle döverim.
Yeri ve zamanı dediğimde sözü gediğine koyarım.
Aslansın ya :D Günaydın
:D Yiğidim
Abimle misal tartışıyorum alttan alıyorum sonra eve çıkmaya yakın fare sesimle söyleniyorum ama ertesi gün sarılıp öpüşüyoruz 🤭😘♥️🫶
En fazla 1 dakika fazlası beni aşar tutamam sivri dilimi dobralığımdan ödün vermem aşkooo
Fazla duramıyorum. İki yüzlü değilim balım. Bazıları gibi...
Ben sabredemem söylerim
Benim ya da birinin zararına olduğunu fark ettiğim de söylerim evet kişinin kendi fikirlerinin zamanla degismesi mumkun ama birilerini magdur edecek konu varsa direkt derim don kişotluk yapmadan
Tahammül edemem. Önce söyler, sonra da engellerim.
Kimsenini kusurlarını yüzüne vurmam
Genede vurmam uzàk laşırım olur biter
Uzun zamandır sabrediyorum daha vurmadım
Ben hak ettiği zaman bir şekilde vurmayı bilirim
Cümlesi bitene kadar
Fırsatı bulduğum an ; lafını yediririm 🤣
Yüzlerine vurmam ama uzaklaşırım görmezden gelirim
Bu konuda fazla sabırlı değilim maalesef...
Ben oyle uygun görmüşsem ole demişimdir sorun yok
Birkaç dakika falan
Bir kaç görmezden gelirim daha sonra hakkını alır
Hiç sabır edemem anında derim
Sabretmem
Genelde tahammül etmem uygun üslupla söylerim
Sabredemem vururum
Damarıma bastığı an
Çok sabırlıyım ya ●
15 dakika kadar
Anında 😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?