Herkes hayatta her şeye geç kalmış ve kaybetmiş gibi hissettiği o dip anı yaşar mı, sonra gerçekten toparlayıp mucize gibi bir çıkış yakalayabilir mi?

Hiç bir şey yolunda değil, bu saatten sonra hangi birini toparlayacağım, nasıl yapacağım, gücüm de yok dediğiniz an oldu mu, ve bu durumdan çıkabildiniz mi? Mucize oldu mu? Yani bazı insanlar yerin dibindeyken birden bir şekilde hayatları değişiyor ya, size de oldu mu o, yoksa aynı bitiklikte devam mı etti

Herkes hayatta her şeye geç kalmış ve kaybetmiş gibi hissettiği o dip anı yaşar mı, sonra gerçekten toparlayıp mucize gibi bir çıkış yakalayabilir mi?
Cevapla