Bir Gün Her Şeyimizi Kaybedecek Olmak Üzücü ve Korkunç De Mi?

Çırpınıyoruz her şey için. Resmen çırpınıyoruz. Ama bir gün tamamen bitecek. Yaşlanacağız, öleceğiz. Sahip olduğumuz evimiz, gençliğimiz, güzelliğimiz, malımız, mülkümüz, evlatlarımız. Hatta canımız. "Ne uğruna yaşıyoruz ki?" diye sormadan edemiyorum kendi kendime. Korkunç bir şey değil mi bu? Bir o kadar da üzücü...
Bir Gün Her Şeyimizi Kaybedecek Olmak Üzücü ve Korkunç De Mi?
Cevapla