Bence dünya bir olayanma yeri. Asıl yer ahiret yurdu diye inanıyorum.

Bence dünya bir olayanma yeri. Asıl yer ahiret yurdu diye inanıyorum.

Tek gerçek ölüm gerisi yalan. Allah yatağa başlı kılmasın ve kimseye muhtaç etmesin.. en önemlisi bu. Başka bir şey istemem.. düşünmem bile
Akıllı insan dünyada ahirete hazırlık için çalışır fakat dünyasını da ihmal etmez. Hayata odaklanmak en güzeli her zaman.
Teşekkürler Eic için 🐺❤️
Cevap
11Cevap
Hayır ölmek isterdim zaten
Ürkütmüyor gerçek yurda dönüş bence rabbim ölümün bile hayırlısını versin 2 gün yatak üçüncü günü toprak nasip etsin
Aminnn
@Oropaa adlı üyenin dediklerine katılıyorum.
Çok teşekkürler @djfurkan13☺️
Bir gün öleceğimi zaten biliyorum bu beni ürkutmüyor, önemli olan hayatıma güzellikler iyilikler sığdırabildiğim kadar sığdırmak
Biz yaşar iken ölmüşüz awq bir günümüz bile iyi geçmez mi
Yo zaten kontrolümün olmadığı bir şekilde gelecek bir gün neden düşüneyim ki
Türkiye gibi bir yerde bir hiç uğruna ölmek çok kolay bir yerden kafanıza maganda kurşunu gelebilir
Hepimiz ölücez dogru ama bi hic uguruna olmasini istemem
İmanı olan ölümden korkmaz demek ki iman sizde yok efendim
Yok neden olsun
Mumkun oldukca dogru isler yapmakta fayda var
Yok öyle bi yer🤣🤣🤣
sende yoksun
İddaya var mısın🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar