Hepimizin birgün ölecek olması ve ne şekilde öleceğimizi bilmemek sizi ürkütücü ve düşündürücü olmuyor mu?

Bence dünya bir olayanma yeri. Asıl yer ahiret yurdu diye inanıyorum.

Hepimizin birgün ölecek olması ve ne şekilde öleceğimizi bilmemek sizi ürkütücü ve düşündürücü olmuyor mu?
Hepimizin birgün ölecek olması ve ne şekilde öleceğimizi bilmemek sizi ürkütücü ve düşündürücü olmuyor mu?
Cevapla