AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
kabul ediyorum hayır maalesef taraycı geçmişimi her gün silmiyorum :D ahaha şaka şaka taraycı geçmişi umrumda değil
Yaaa tek önemli şey o muydu 😁
ahaha çok güzel bir söz vardı dur onu yazcam buraya
insan 16 yaşındayken dünyayı değiştireceğini düşünür.
18 olduğunda düşünceleri sert bir kayaya çarpar.
20 yaşına geldiğinde hiçbir şey değiştiremeyeceğini anlar
25 yaşına geldiğinde ise dünyanın onu değiştirdiğini fark eder.
ve insan 25 yaşında ölür,75 yaşında ise gömülür.
bu aralar hiç bir şeyden zevk almıyorum zaten can sıkıntısından her şey
Tamm
attım
Evet bılıyom bunu doğru mu cidden bu 20 ye kadar doğru ama 25 ı bilmiyorm daha
ben 25 faslına daha erken girdim :D 23 te felan sanırım
👏👏👏
Sudee sıktır ettin degilmi 🤨🤨🤨
@XxSertaçılıcalıxx kral sude kim :D yalnış adreste arıyon sudeyi
Sadece dedi heralde
evet benim hatam. ya benim piskoloji biraz fazla hasarlı sanırım. hiç bir şeye heveslenemiyorum
Artik o
Ölsemde koymaz bana okadar içim rahat neyse fazlada kurcalamaya gerek herkes kendi yoluna zaten amaçlar ne kadar inkar etselerde ortada bana musade uzun zaman boyunca yokum
Amaçları ney
Bravo sana karektersiz insan bravo bende seni düzgün biri sanmıştım
Ne alaka yav
Allah inşallah beni hakkımı yanında bırakmaz egerki görüyorsan sesini çıkarmıyorsa inşallah bu düştüğüm duruma sende düşersin iğreniyorum hayatimdaki en kötü insansın gözümde artık bana selam böyle verme kendini mahkemeye sakla
Her anı öyle yaşadığım için hiçbir şey tam anlamıyla umrumda olmayabiliyor.
Her anı mı bu benm olmak istediğim kişi. Yani ben de sen gibi olmak için çalışıyorum. Ama insanlar mutsuz felan diyor melankolik diyor. Halbuki acıdan bile zevk alanlar daha mutlu bilmiyolar mı bunu. Yani ben de her gün üzgün ve düşünceliyim ama zevk veriyor böyle olması ve bundan hiç sıkılmıyorum. Güzel şeyler olabilir ama ben her daim hüzünlü kalmayı seviyorum
O düşünen ve derinliği olan biri olmanın getirdiği bir şey. Kaçamadığın düşüncelerden ve hüzünden haz alma durumu. Haliyle melankoli oluyor.
Evet öyle biri olmak güzel geiliyo
😕
Acıdan haz alma durumu değil aslında bu hayatta kalmak için ona adapte olma durumu.. Zor da bir şey güçlü bir yapı gerektirir. Hem gerçeklerle bu kadar yüzleşip, hem onları bu denli kabul edip hem de onlarla yaşamayı öğrenmek, gerçekten zor. Ama daha zor olan ne biliyor musun? Her dakika ölüme bu kadar yakın olduğumuzu bilmemize rağmen hiç ölmeyecek gibi bütün bir hayatı bu kadar sıkı sahiplenmemiz.
O daha zor işte o yüzden ben Onu yapmıyorum
Ya ben acı çekmenin zevkini yaşayan hayatın kötü yanına adapte olan biriyim?
Ama kötü şeyler yaşamaya adapte değilim hiç. Böyle zaten kötü şeyler yasıcam diye her gün melankolik olmak zevk vermeye başlamıştı böyle biri olma seçimi yapmıştım. Güzel de gidiyodu. Sonra aklıma birden bişi geldi. Ben hayata genel olarak bi bakış açısı ile bakarak her gün acı çekiyorum diye zevk alarak geçiriyorum günlerimi. ben sadece hayata genel olarak adapte olmuşum. Ama birden aklıma şu geldi, ya aniden kötü bişi olursa yaşarsam? Ozmn bu acı düşünerek zevk almalarımın hepsi boşuna dedim birdenkendi kendime. Çünkü gerçekten acı içinde olanların acıdan zevk almaya adapte olmaya bile fırsatı yoktur. İşte ozmn düşünmek bile saçma dedim paradoksa girdim ya napcam kafayı yedim. Düşünmeyelim de mi? Zaten karamsar biriyim bi zevkimiz vardı onu da aklıma gelen bi düşğncemle altüst ettim.
https://voca.ro/1hh0MlXLVbYf
Evet hazırlıklı oluyorız galiba ben ilk defa böyle biri olduğum için bilmiyordum ilk düşünüp sonra yaşamak falan pek yaptıgım bişey değildi
Kötü bir şey gibi gelse de değil aslında böyle olmak.
Ama çok korkunç ya korkuyorum baya düşüncesi bile korkunç iken nasıl oturup bekliyim ya.
Nesi korkunç? Kaçınılmaz olandan korkmanın faydası yok ki...
Bılmıyom hiç bukadar korkmamıstım ya
Doğmak kadar tabii bir şey. Korkma.
Hayır kabul etmiyorum ben ölümsüz olduğum kanaatindeyim.
Hahaha
Enbiya suresi
"34﴿ Senden önce de hiçbir insana ölümsüzlük vermedik. Şimdi sen ölürsen, onlar ebedî mi kalacaklar?
﴾35﴿ Her can ölümü tadacaktır. Denemek için sizi kötü ve iyi durumlarla imtihan ederiz. Sonunda bize geleceksiniz."
Herzaman aklımızda😉👍
Çok saol paylaştıgın için
Ben çok bile yaşadığımı iddia ediyorum 😅
Evet acıda olsa kabul etmek zorundayız
Sence kabul ediyor mu insanlar senin çevren mesela
Bir cok insan kabulenemiyor haliyle buda doğal ölüm acı bir durum öyle kolay bir şey değil ama kendi fikrimi söyleyim ben o gerceği kabülendim
Aslında çok güzel bir şey dimi? Ben seviniyorum böyle olmasına. Üzen biri mı oldu öleceği aklıma geliyor mutlu oluyorum.
Ben sevinmiyorum ölüm herkesin tadacağı bir sey o yuzden kimsenin ölümüne sevinmem çünkü ölen bir insanın hükmü kalmıyor
Sen nasıl kabullendin ben umursamaz biri oldum önceden çok takıntılıydım ama şu an ne olsa umrumda olmuyor. böyle olunca bağlanacak insan da bulmama ya dikkat ediyorm çünkü seversem hayata bağlanırm. Ben biraz ince düşünen biriyim de öldüğümde de baskasına gider falan diye düşünüyorum öyle şeyler istemiyorum kimseyle erkeklerle yani ilişki kurmuyorum. Ama kızlar için böyle şeyler düşünmüyorum kızlarla iyiyim yasıyorum mutlu mesut. Ama basıma bişi gelince benm yerime de üzülecek insan bulurum diye ödüm kopuyor umarım bulmam çünkü hayata tutunmak acı verici geliyor bana.
Çünkü biri olursa hayatta kalmak için her şeyi yaparım. Ben de sıkmanın faydası olmadıgını öğrendim. Takıntımı kimseye bağlanmayarak yendim.
evet birgun olmeyi sabirla bekliyorum
Evet başka bir seçenek yok zaten wjwj
Ya ama bn hiç görmedm ona göre yasayan
Nasıl yani
Görmedim yani kimse bilmiyor gibi geliyo bana
Ne yapmaları gerekir mesela
Dertleşen bile görmedim ya da bence ölümlü olduğunu kabul eden kötü olmamalı herkesin iyi olması gerekirdi ama değil
Bilemiyorum belki de ölümü hiç unutmadıkları için kötülerdir
O neden öyle
Canı ne isterse onu yapmak istiyordur belki de nasıl olsa ölüp gidecek
Kabul ediyorum
Eee bir zahmet