Herşeyin güzel olacağına inandırıp yarı yolda bırakanlar oldu mu hayatınız da?

Aşk korkaklarla yaşanmaz, cesur insanların işidir. Zoru görünce kaçanla, emek verip çabalayan hiç bir midir. Yüregi yetene gönül vermek lazım. Gönülde oyanlamak hoş değil. Herşeyiyle kabul ettiğin sevdanı, daha kolayı ile değişmek mertlik değil. Korktum oynamıyorum. Bana müsade diyene, sözlerini tutmayana, yarım bırakıp yarıda bırakana Elvedaa...📌📌

Herşeyin güzel olacağına inandırıp yarı yolda bırakanlar oldu mu hayatınız da?
Cevapla