Utangaçlık ve içe kapanıklıktan nasıl kurtulup gençliğimi yaşıtlarım gibi yaşayabilirim?

Gençliğimi yaşayamıyor gibi hissediyorum, diğer kızlar kafede falan arkadaşları ile oturup gülüşürken ben evde oturuyorum, arkadaşım az. Gençliğimi yaşıtlarım gibi yaşamak istiyorum.
Utangaçlık ve içe kapanıklıktan nasıl kurtulup gençliğimi yaşıtlarım gibi yaşayabilirim?
Cevapla