27 yaşında utangaç biriyim bu utangaçlığı nasıl yenebilirim?

Çocukta değilim sanki 15 yaşında gibi utanıyorum işte kendime sinir oluyorum. Neyden utanıyorsun onlarda insan sende diyorum kendimi motive ediyorum günün sonunda yine utanıyorum 😏eskiden de böyleydi bu kötünün iyisi. İşim dolasiyla sosyal değilim ne yapmalıyım saf falan da değilim akıllı biriyim. Ama gel gelelim ki utangaçlık hayatimi olumsuz etkiliyor

Bu utangaçligi nasıl yenebilirim?
Güncellemeler
1 yıl
mayısta Allah izin verirse dedemlere gideceğim. Dedem ve anneannemin den utanmıyorum rahattım orada birkaç daha akraba var ister istemez bir sohbettin içinde bulacağım kendimi. İlk defa gidiyorum oraya yeni ortamlara giriş yaparken çok utanıyorum sohbet edecek bjrsey bulamıyorum. Bu durumdan gerçekten cok sıkıldım...
27 yaşında utangaç biriyim bu utangaçlığı nasıl yenebilirim?
Cevapla