İnsanların çirkinlere kötü, güzel ya da zenginlere iyi davranması sizce de acımasız ve adaletsiz değil mi?

Canımı yakıyor böyle insanlar.

İnsanların çirkinlere kötü, güzel ya da zenginlere iyi davranması sizce de acımasız ve adaletsiz değil mi?
Cevapla