Pasif asosyal, utangaç ve çekingen bir insan olmaktan nasıl kurtulup bu sıkıcı hayat döngüsünü kırabilirim?

Pasif, asosyal, ürkek, ağlak, utangaç, çekingen, sessiz, saf bir insan olmaktan nasıl kurtulurum, hayatım aşırı sıkıcı böyle ve hiç güzel değil?
Güncellemeler
1 ay
Sıkıntım şu insanları gözümde büyütüp mükemmel görüyorum sevilmemiş aşağı görülmüş gibi hissediyorum
Güncellemeler
1 ay
Diksiyon kursu düşünüyorum, konuşmamı geliştirmek için psikolog a gidiyorum, bazen insanlarla sohbet edemiyorum kendimi kasıyorum sıkıntım şu diğer insanları aşırı mükemmel görüyorum kendimi sevilmemiş aşağı görülmüş hissediyorum acaba bende mi sorun var diye düşünüyorum
Pasif asosyal, utangaç ve çekingen bir insan olmaktan nasıl kurtulup bu sıkıcı hayat döngüsünü kırabilirim?
Cevapla