- Var ya yani toz uçsa benim için uçtu diyecek kişiler. Merak etmeyin toz o kadar pis yerlere konmaz. En önemli erdemlerden biri de seviyeni ve yerini bilmektir. Keşke bu erdeme herkes sahip olsa.


Kim kızdırdı seni Barış 😂 İnsanın kendine değer vermesi ve yine kendi hayatının merkezine koyması yanlış değildir ama dünyanın senin için döndüğünü sanmak aşağılık psikolojisinden başka bir şey değil bence. O senin için döndüğünü sandığın dünyada bir toz zerresiyiz
Bunların Biri bitiyor Allah başka bir tane daha gönderiyor sonra Barış niye sinirli 😂
Cidden ben de şunu anlayamıyorum ; kimin kimden ne üstünlüğü var. Sen de insansın mesela o da. Toprağa gömüleceğiniz kefen bile aynıyken neden insanlar birbirini hor görür, ezmeye çalışır. Ve inanın bana herkesi ezen kişiler, aşağılık kompleksi barındırıp üstünlük psikolojisi sergilerler. Bu yüzden egolu insanlarla mesafe belki de en iyisi. Kimse küçük dağları yaratmadı. Hepiniz aynısınız işte. 🎈😀
O olmayan egolarını tatmin etmeye çalışan aptal olduğunu düşünüyorum burada da var öyle modeller soruyu onun adına açtığımizi falan düşünüyorlar hâlbuki olmayan şeyimde değil.🤣🤣🤣
Benim una rağmen şeyimde değil 🤣🤣
Dünya onlara girsin, o zaman dünyanın ne kadar büyük olduklarını kavrarlar. djdjd
Dünya küçük gelir kesmez onları sjsjs
hocam elinizde ki en büyük galaksi hangisi sdfsdf
Doğru söyle sen mi keşfedip isim verdin bu galaksiye 😂
Bu tür davranışlarla karşılaşmak gerçekten yorucu olabilir, seni anlıyorum. Kendini dünyanın merkezinde gören kişiler, çoğu zaman kendi benlik değerlerini dışarıdan gelen ilgiyle besleme eğiliminde olurlar. Bu durum, empati kurmakta zorlandıkları veya farklı bakış açılarını yeterince değerlendiremedikleri için ortaya çıkabilir. Kendi sınırlarını belirlemen, bu tür ilişkilerde dengeyi sağlamanın anahtarıdır. 🌟
Cevap
15Cevap
Kendilerini çok fazla önemsediklerini
Kimin ne hali varsa görsün 😂
Silerim hayatimdan birisi vardı öyle sildim.

Her merkezde olan kisi bir saniyede silinebilir.
Oysa ne bilirlerdi dışarıda çok farklı bir yaşamın aktığını.
Kendisinin ötesine geçememiş, hayatın büyüklüğünü ve bütünlüğünü anlamamış birileri için yormam kafamı.
Seviniyorum hayatlarını güzelleştirmeye çalışıyorlar ne güzel diye. Ama bunu şımarıklığa çevirirlerse soğuyorum çünkü ikisi bir değil
Herkes kendi dünyasının merkezidir. O yüzden egoistliğin kibirin alemi yok şımarmasın kimse ayar veririz 😂😂
O karakterle alakalı bir şey her insanda olmaz be kral
Benim kıymetimi bilmeyenlerin yüzüne tükürmek istiyorum. 😏
Düşünme tenezzülünde bile bulunmuyorum muhatabı kesitorun
kesitorun ne ya kesiyorum* olacaktı neyse
Ucu masumlara dokunmayacaksa istediği yerin merkezi olabilir. Görmezden gelirim. Hayatıma almam.
Ruh hastasi onlar.
Böyle kişileri sevmiyorum. Hiç kimse mükkemmel değil ve herkes kendi yerini bilmeli. Ne ego çok fazla olmalı ne de eksik olmalı.
İnadına yok saymaya devam ediyorum iş yerinde var aynısından ben tepkisiz kaldıkça çıldırıyor resmen görmüyorum duymuyorum kahkaha atıp geçiyorum 😀 bence böylesine en iyi cevap bu
Birer bok tanesi olduklarını
B*k daha temiz deme öyle
Hastalıklı olduklarını düşünüyorum tedavi şart
çOrumlu olduğunu düşünürrm
Hiç sevmem öyle insanları
orada başarılar onlara
Apt**l olduklarını ve umursamıyorum hahha
Boş insan olduklarını
Bişey düşünmüyorum umrumda değil..
Hiç bir şey neticede ölüm herkese var
Budala olduklarını düşünüyorum.
Boş insanlar olduğunu
Egolu insanları sevmiyorum
Yakınımda o tür dengesizler yok çok şükür
çok iticiler ya
Özgüvensizler
Ego var biraz
Kime sinirlendin yav
Kabirlerinde boğulsun dalyapRaklar deyip geçiyorum
Herkes kendini haklı görme telaşında
Egoist işte onlar
Üzülüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?