Kendini dünyanın merkezinde gören kişiler için ne düşünüyorsunuz?

    • Var ya yani toz uçsa benim için uçtu diyecek kişiler. Merak etmeyin toz o kadar pis yerlere konmaz. En önemli erdemlerden biri de seviyeni ve yerini bilmektir. Keşke bu erdeme herkes sahip olsa.
Kendini dünyanın merkezinde gören kişiler için ne düşünüyorsunuz?
Kendini dünyanın merkezinde gören kişiler için ne düşünüyorsunuz?
Cevapla