Güncellemeler
+1 yıl
Sizce ne yapmalıyım da bu ölüm sessizliğinden kurtula bilirim
Arkadaş bütün tanıştıkları mı bana böyle davranır bu durum beni üzüyor tavsiyelerinizi alayım kendimde olan enerjiyi değiştirmek istiyorum lütfen bana yardımcı olun
Arkadaş bütün tanıştıkları mı bana böyle davranır bu durum beni üzüyor tavsiyelerinizi alayım kendimde olan enerjiyi değiştirmek istiyorum lütfen bana yardımcı olun
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bence ruh hastası gibi davranıp bir an önce bakış açısını değiştirmen lazım. Kimse kimseye ne Ömür verebilir ne Ömür alabilir herkes eşit İnşallah sen de bir an önce senden başka hiçbir şeyin daha önemli ve değerli olmadığını anlar doğru yolu bulursun 😀
Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim ama ben sanırım kendimi tam olarak anlatamadım ben kendimi seven ve değer veren bir kızım sadece kuzenlerim ve arkadaş çwvremin bana dayatmış oldukları şeyler beni üzüyor ve kendimde bir sorun olduğu kanatine varıyorum
İşte sorun da tam olarak burada başlıyor umutsuz bence sen de onların yaptığı gibi onlara çok umursama madem kendin için değerlisin niye kendini değersiz hissettiresin ki😀 küçük hanım
Öyle yapıyorum umursamaz gibi onlara onların yaptığı gibi cevap veriyorum ama içten içe bir önem verilmeyen kişi hissi var
Belli ne kadar ölen umursamadığın baksana bütün dünyaya ne kadar umursadığını gösteriyorsun soruyu buraya soruyorsun. takilma senin daha başka sorunların yok mu eğer yoksa da gerçekten onlardan daha önemli bir sorun edin kendine
Kendim ile alakalı olan diğer sorunlarımı hallettim
Okulumu değiştirdim ve bir kaç sorunlarımla dayüzeleştim
Şimdi ise yeni bir ortama gireceğim ve bunu için biraz endişeliyim
Bunun için KS halkından da bizden Ne istersiniz acaba 😀
Değerli vaktinizi benim için ayırdığınız için teşekkür ederim
Sadece tavsiye istiyorum mesela sizler arkaş nasıl oluyorsunuz arkadaşlık konusunda sınırlarınız nelerdir
Etrafınızdaki insanların nasıl dikkatini çekiyorsunuz ve sizi önemseme derecesine getiriyorsunuz benim biraz taktiklerle ihtiyacım var😅
Sadece kuzen ve arkadaş çevremde ışığım parlasın istiyorum diğerleri gibi
Bak demek ki senin de bu hayatta umursandığın yerler varmış 😀 istatistiği de çürüttük
Ahahah biraz öyle oldu😅🤭
Evet Ne demişler hiçbir şey yapamıyorsan Bir bilene Danış 😀 ama bak dikkatini çekiyorum dikkatini çekiyorum aptala değil bilene 🤣
Tamam bay bilen.
bana ne gibi tavsiye verirsiniz?
Sana tek tavsiyem ölülerini bir an önce göm dualarını et kendi cehennemlerinde yansınlar 🤣 yokluğunu anlasınlar
Okey 😅
Ahh bu kadınlar yokmu bu kadınlar hayatları taktik😀
Maalesef taktik olmazsa yaşamın düzeni de olmaz 😅
Yalnış cevap taktikler yalnış 😀
Atanamadığım için biraz başarısız bir yerdeyim iş konusunda.
Öyle düşünmeyin sorun sizde değil sorun sistemde kimse iş bulamıyor üniversite okuyup şok marketlerinde çalışan çok kişi var
İnşallah tez zamanda senin için hayırlı olan bir yere atanırsın.
Ben de aynıyım, demek ki ya kalitesiz ortamdasın ya da açtığın konular ilgi çekici degil
Kalitesiz bir ortamda olduğu kesin benim ortamım da düşeni ezerler mükememl olman lazım