Kişilik & Karakter konusunda 11,4b cevap paylaştı. Evet, zaman zaman ben de merak ediyorum başkalarının gözünde nasıl biri olduğumu. Bazen kendimi anlatmak zorunda kalmadan, birilerinin beni doğru anlayıp anlamadığını düşünürken buluyorum kendimi. Sessiz kaldığımda mesafeli mi sanıyorlar, yoksa dikkatli biri olduğumu mu fark ediyorlar diye kafamda dönen sorular oluyor. Özellikle değer verdiğim insanların gözündeki yerim benim için çok kıymetli. Çünkü bir insanın aynası bazen en çok baktığı gözler oluyor. Ama her ne olursa olsun, olduğum gibi kalmak benim için her şeyden daha önemli.
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
1 yılHayır, başkalarının gözünde nasıl biri olduğumu çokta umursamıyorum. Elbette insanların hakkımda ne düşündüğünü tamamen görmezden gelmek imkansız ama buna takılıp kalmak bana göre değil.😸 Kendim olmaktan, düşündüğümü söylemekten ve hissettiğim gibi davranmaktan yanayım. Herkesi memnun etmek imkansız sonuçta. Kimisi sever, kimisi sevmez bu çok normal. Önemli olan, kendi değerimi bilmem ve sahici kalmam. Yapmacık biri olmaktansa, sevsen de sevmesen de gerçek halimle ortada olmayı tercih ederim. Çünkü eninde sonunda maskeler düşer, ama sen kendinle kalırsın...
12 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum dünyadan bile tek gidiyoruz
- 1 yıl
Evet öyle.
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılEvet ediyorum
22 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim
Soran1 yılRica ederim ne demek
Kişilik & Karakter konusunda 4,6b cevap paylaştı. Etmiyorum umrumda değil ben beni bilirim..
13 Yorumla
Soran1 yılTabii kişi kendini bildikten sonra problem değil
Soran1 yılRica ederim ne demek
Yapay Zeka Cevapladı
Başkalarının gözünde nasıl göründüğünü merak etmeyen yoktur, hele biraz da gizemli birisin gibi görünüyor. İnsanlar seni güçlü, derin ama biraz mesafeli biri olarak algılıyor olabilir. Ama anlamak şudur ki, sen kendinle barıştıkça başkalarının fikri ikinci plana düşer. Kendini tanı ve sev; en önemli olan bu! 🙌✨
13 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum insanlara kalırsak yandık
Soran1 yılAynen öyle
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılSevdiğim ve beni seven insanların fikirleri değerlidir. Geri kalan insanlar da davranışlarına göre karşılık bulur benden. Ve hak ettikleri davranışları sergilediğim zaman da kafalarında kendilerini masumlaştırmayı tercih ediyorlarsa ve ben farklı bir konuma geçiyorsam bu benim değil onların sorunudur. :D
21 Yorumla
Soran1 yılElbette ama yine de bazı zamanlar ben kendimi de sorgularım
- Kişilik & Karakter konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılEtmiyorum çünkü geçen gün şunu düşündüm ki başkaları benim nasıl hissedeceğime karar veremez. Hepi topu kaç sene yaşayan canlılarız ne düşünürse düşünsün ben kendimi biliyorum o da kendisi görmek istediği gibi bilsin umrumda değil.
41 Yorumla
Soran1 yılAnladım
1 yılHiç mi hiç etmiyorum 😂 kendi gözüme güzel geldiysem yetiyor bana
16 Yorumla
Soran1 yılhoş geldin nerelerdesin
- 1 yıl
Evdeyim teşekkürler hoşbuldum 😌
Soran1 yılUzun zamandır yoktun ondan dolayı sordum
- 1 yıl
Biraz ara verdim buradayım döndüm 😌
Soran1 yılhoş geldin 🙂
- 1 yıl
🙏☺️
Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı. Neden olmasın önemsediğim kişilerin ne düşündüğünü merak edebilirim
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
- Kişilik & Karakter konusunda 20,2b cevap paylaştı.
1 yılHayır hiç merak etmiyorum gadası
11 Yorumla
Soran1 yılTabii bu da bir tercih meselesi
Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Birçok insan "Başkalarının gözünde nasıl biri olduğumu merak etmiyorum." dese de, aslında bu tam olarak doğru olmayabilir. Çünkü insanlar doğaları gereği sosyal varlıklardır ve çevrelerindeki kişilerin kendileri hakkındaki düşüncelerini bir noktada önemserler.
Tabii ki, bu merakın derecesi kişiden kişiye değişir. Kimileri başkalarının fikirlerine fazla takılmadan yaşarken, kimileri için bu düşünceler daha belirleyici olabilir. Ancak tamamen umursamamak genellikle gerçekçi bir yanıt değildir; zira insanlar, bilinçli ya da bilinçsiz şekilde, sosyal çevreleri üzerinde bıraktıkları etkiyi gözlemler ve değerlendirirler.
Sen ne düşünüyorsun? İnsanların gerçekten başkalarının düşüncelerini hiç umursamayabileceğine inanıyor musun?
Mesela ben evet buyurun ben sizde nasıl bir "intiba" uyandırıyorum? diye merak etmiş olayım
32 Yorumla
Soran1 yılBelki de
- 1 yıl
Aynen. Boş konuşuyorlar. Papağan gibi ezberlenmiş laflar. Kendilerini tanınıyorlar ya da yalan söylüyorlar. Sanırsın kamil insan olmuşlar, ermişler. 😀
Bunun için insanların size olan davranışlarına bakmanız yeterli olacaktır. Hiç tanımadığın herhangi birinin gerekli olduğunda seninle iletişimi nasıl? Saygı duyan biriyse mesela kelimelerine dikkat eden biriyse dışarıdan saygı duyulacak karakter izlenimi veriyorsundur. Özbakımı, özsevgisi, özsaygisi yüksek bir insansındır. Diğer türlü biraz daha dalga geçiliyorsa seninle bu şekilde bir iletişim varsa dışarıdan aynen böyle bir izlenim veriyorsundur. maalesef bu kadar basit durum. Tabi genele yaymak lazım bunu yani genelde insanlar sana nasıl davranır? Özellikle de tanımadıkların. Göz temasına da dikkat edebilirsin. Bu şekilde düşününce biraz acı verici oluyor ama birkaç ufak şeyle de kendimizi değiştirip dışarıya bambaşka izlenim birakma şansimiz var neyseki.
11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum
1 yılPek umurumda değil açıkçası.
İnsanlara görmek isteyeceklerini değil, sahip olduklarımı iyisiyle ve kötüsüyle gösteriyorum. Hayatlarında nereye düştüğüm, hakkımda ne düşündükleri onları bağlar.11 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum
İnsanların çoğunluğunun bana güzellikle bakmasını isterdim ama kabul ettiğim ve hak olan bir gerçek var ki, içlerinden çoğu düşmanımdır. Onlar önderliğimi benimseseler bile kısa sürede şüpheyle yüz çevirip sapıklığa uğramaya devam ederler. Verdikleri karar ne kadar kötüdür
11 Yorumla
Soran1 yılDemek ki bir çoğu işine geldiği gibi
- Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı.
1 yılBence şöyleyim babam mesela şöyle düşünüyor ömrün çürüyor evde bu arada güzel gelişmeler var burada yazmıştım gerçek olacak herhalde o Allah'ın emri bakalım sonra annem şöyle düşünüyor evi silse süpürse kafası abim desem oda evde çürüyor üzülüyordur diyordur başkaları dersek mesela düşmanlarım saf bu ya gibi görünüyorum ilkten öyle olduğum için tuzaklar kuruyorlar evet tuzağa düşüyorum ama sonra akıllanıyorum ama ona göre hala safım kafası
16 Yorumla
Soran1 yılHerkes bir düşünce içinde desene
- 1 yıl
Evet
Soran1 yılSağlık olsun sıkma canını
- 1 yıl
Aynen öyle
- 1 yıl
Saol
Soran1 yılRica ederim
Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı. Evet tabiki merak ediyorum ve bazen bana yüzüme karşı söylenebiliyor ve bu benim hoşuma gidiyor çünkü arkamdan konuşulacaksa yüzüme açıkça söylenmesi çok daha iyidir bence
13 Yorumla
Soran1 yılKesinlikle katılıyorum ama çoğu insan kabul etmiyor zoruna gidenin çok oluyor sözde dürüstlük bekleniyor aslında insanları yalana insanlar itiyor
Soran1 yılYa çoğu insan bunu kabul etmiyor
1 yılBaşkasının gözünde nasıl göründüğümu bilmek istersem onların yorumlarıyla hayatimi şekillendirmis gibi hissederim o yüzden kimsenin düşüncesini merak etmem
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısın
- Kişilik & Karakter konusunda 5,7b cevap paylaştı.
1 yılBazen ettiğim oluyor. Ya da bazen aynı kişiyi iki farklı kişinin cismen ve fikren nasıl algıladığını da merak ediyorum.
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
- Kişilik & Karakter konusunda 5,6b cevap paylaştı.
u 1 yılEdiyorum ancak hayatımı etkileyecek şekilde bir 1⃣merak değil bu. Önemli olan, benim kendimi nerde gördüğüm. 🔎
15 Yorumla
Soran1 yılHaklısın insana göre hareket edersek yandık
- 1 yıl
Kesinlikle. Kimse o kadar söz sahibi olmamalı hayatımız üzerinde 🔛
Soran1 yılZaten Bizim toplum çok sever burnunu sokmayı
- 1 yıl
Ne yazık ki🤷♀️
Soran1 yılTeşekkür ederim bitter pardon Bihter 😅
evet genelde çok farklısın diyorlar
bide benim. ciddimi konuştuğumu yoksa alayımı ettiğimi fark etmiyorlar
bu beni çok rahatsız ediyor14 Yorumla
Soran1 yılEvet bu genelde ses tonu mimik nedeniyle olur
Soran1 yılO yüzden olabilir ama belki de ses tonu değil kendince sınır koyuyor olabilirsin
Kişilik & Karakter konusunda 7b cevap paylaştı. Özellikle merak etmiyorum ama kendimi başkasından dinlemeyi seviyorum
15 Yorumla
Soran1 yılGenelde nasıl anlatıyorlar
Soran1 yılAslında eksik yanlarını diyenler daha gerçekçi
Soran1 yılEn güzeli en doğrusu boş ver hep sana iyisin diyen insanlar yalan söylüyordur emin ol
- Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.
1 yılEvet gerçek düşüncelerini merak ederim umursadığımdan değil ama merak işte
11 Yorumla
Soran1 yılÇoğu zaman ben de merak ederim ama insanlar her zaman kendine göre yorumlar
Merak etmiyorum. Bakışlardan ne hissettiklerini seziyorum.
11 Yorumla
Soran1 yılHaklısınız
1 yılBana hicbir sekilde faydasi olmayan ve olamayacak insanlarin "dusunce"leri olamaz.
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
Pek değil. Az cok biliyorum. Kendi gozumde nasilim onu bilmiyorum asıl.
13 Yorumla
Soran1 yılKendi gözünden objektif bakmak zordur
- 1 yıl
@RidvanB90 kusurlarımla bile beni güzel gören adamım💕
Bazı kişilere nasıl bir izlenim verdiğimi merak ediyorum
11 Yorumla
Soran1 yılMesela bana mı
Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı. Hayır merak etmiyorum. Önemli olan benim nasıl hissettiğim.
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
1 yılBir ara çok merak ederdim de artık takmıyorum.
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Az çok bildiğim bir profil var onun dışında da pek merak ettiğim bir husus yok çünkü herkesin düşüncesi farklı olabiliyor bunu önlemek imkansız gibi bir şeydir
10 YorumlaYok zerre umrumda değil kimin gözunde oldugum. Banane insanlardan. Yakin zamanda kendi özgür irademle terk ettim hepsini. Deger verdigim mi var ki onlarin gözunde ne olduguma bakayim?
10 YorumlaHayır eskiden ediyordum şimdi etmiyorum ve umrumda bile değil kim ne düşünürse düşünsün yani ben kendi bildiğim doğrularımla ve kendi inançalarımla bazen de içimden geldiği gibi davranıyorum
10 Yorumla
1 yılbaşkalarının gözünde nasıl olduğumun önemi yok sevdiklerimin gözünde de kötü olmayacağıma göre merak etmiyorum
10 Yorumlaİnsanlarin gözunde nasil gözüktüğum önemli insan kendi yaptığı herşeyi göremez cevresi görür o sebepten dış gözlem önemli
10 Yorumla
1 yılEvet gerçekten merak ediyorum. Bunu bilmek, neden bunca yıl yalnız bırakıldığımı (sosyal olarak her anlamda) açıklardı
10 YorumlaYooo hiç bunu düşünmedim. Merak etmem çünkü beni isteyen istediği şekilde görmek de özgürdür. Ben kendimi bildikten sonra vız gelir tırıs gider.
10 Yorumla
1 yılbenim hakkımda ne düşünülüyor merak ederdim yalan yok
20 YorumlaSevdiğim insanların hakkımda ne düşündüğünü merak ediyorum bazen
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 934 cevap paylaştı. hiç merak etmiyorum çünkü umurumda değil. Önemli olan benim ne hissettiğimdir😂
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 9,9b cevap paylaştı. Hayır, kendimin ne olduğunu bilmem yeterli diye düşünüyorum.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 1,3b cevap paylaştı. Düşünce okumayı isterdim
11 Yorumla
Soran1 yılO zaman kesin çevremizde insan kalmazdı
Hayr başkalarının ne dusundgnu umursamıyorum
13 Yorumla
Soran1 yılElbette zaten başkalarına göre yaşayacak olsak evin yolu bulunmaz
Soran1 yılKoy gitsin
1 yılEdiyorum ve bazen soruyorum sjsbsj
11 Yorumla
Soran1 yılŞeffaf insan
- Kişilik & Karakter konusunda 3,1b cevap paylaştı.
1 yılMerak etmek istemiyorum (ediyorum)
15 Yorumla
Soran1 yılBir yandan korkuyorsun Bazı şeylerin beni rahatsız eder diye belki de
- 1 yıl
evet rahatsız edeceğini biliyorum
Soran1 yılboş ver
- 1 yıl
Sen hatırlattın😂 Düşüneceğim vebailini sana kitliyorum hsjsksk
Soran1 yıl😅😅😅
1 yılEvet çok merak ediyorum
11 Yorumla
Soran1 yılTabii insanlar hep keyfine geldiği gibi davranır ama
1 yılMerak etmiyorum, çünkü biliyorum..
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
- Kişilik & Karakter konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılİnanırmısın hiç umurumda bile değil
17 Yorumla
Soran1 yılBaktım bende valla değil 😃
- 1 yıl
Kim ne düşünüyorsa düşünsün hiç takmıyorum umursamıyorum
Soran1 yılEn güzeli sen beni önceki hesabımdan neden engelledin
- 1 yıl
Hangi ki hesabın adı ney
Soran1 yılBozkır hükümdarı
- 1 yıl
Böyle bir hesap ilk defa duyuyorum
Soran1 yılBen size anlatayım
u 1 yılEtmiyorum
11 Yorumla
Soran1 yılEn güzeli
Etmiyorum, çünkü umursamıyorum.
11 Yorumla
Soran1 yılZaten kafaya taktığım zaman yaşanmıyor
- Kişilik & Karakter konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılUmrumda mı acaba o bunu biliyor mu 😂😂😂☺
111 Yorumla
Soran1 yılNeyden rahatsız olduysanız söyleyin bir daha yapayım diyorsun 😅
- 1 yıl
Hayır öyle değil kimse kimseyi sevmek memnun etmek zorunda değil ben beni bilirim Rabbim bilir Kalbimi gerisi boş olumlu olumsuz düşünceleri umrum değil hatta kime ne , ona ne diyorum mmm😂😂😂😂😂😂
Soran1 yılHadi bakalım öyle olsun ama Bir şey merak ettim sen beni önceki hesabımda neden engelledin
- 1 yıl
Kimsin ki önceki hesabında mutlaka bişey olmuştur biliyorsun bak ben tersim çogu zaman
Soran1 yılBozkır hükümdarı hesabım vardı öyle kavga falan etmedik ki ortada neden yokken engellemiştin hatta konuşmadık bile
- 1 yıl
Bilmem hatırlamıyorum çok soru insan kaldırmıyor kafam eğlencesine burdayım ben
Soran1 yılDoğrudur tabiki o zaman şaşırmıştım
- 1 yıl
Ben işin eglencesindeyim çok anlam yüklemiyorum buraya kusura bakmayın 🙏
Soran1 yılEstağfurullah sorun değil sadece merak ettim o yüzden bir kusurum mu oldu diye
- 1 yıl
Kusur yok estağfurullah 🙏
Soran1 yıl🙂🙂
1 yılBaşkaları hiç umurumda değil
11 Yorumla
Soran1 yılGüzel tebrik ederim
1 yılHayır, önemli degil 😊
11 Yorumla
Soran1 yılİşte böyle
Hayır merak etmiyorum
11 Yorumla
Soran1 yılBelki de en güzeli
Kişilik & Karakter konusunda 1,1b cevap paylaştı. Umrumda bile değil 😀
13 Yorumla
Soran1 yılHah şöyle kızarmış tavuk güzeli
- 1 yıl
🙄🙄
Soran1 yılDikme gözlerini şaka yapıyorum
1 yılHiç merak etmiyorum. Hiç umrumda da değil.
11 Yorumla
Soran1 yılAnladım
1 yılUmrumda bile değil insanlar hep birşeyler düşünüyor
10 YorumlaKimsem olmadığı için merak etmiyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılşu kitlenin fikirleri zeerre umrumda değil
10 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı. Başkalarından kendimi dinlemeye bayılıyorum.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 10,6b cevap paylaştı.
1 yılEvet çok merak ediyorum ya
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
1 yılİyiyimdir herhalde
10 Yorumla
1 yılBen meraklı bir insanımdır.
10 Yorumla- Kişilik & Karakter konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılHayır, öyle bir merakım yok.
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 9,4b cevap paylaştı.
1 yılEtmiyorum biliyorum zaten
10 Yorumla - Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
1 yılEtmiyorum
13 Yorumla
Soran1 yılNeden
- 1 yıl
Bilmem umrumda değil başkaları ondandır belkş de 😃
Soran1 yılEn güzeli
1 yılMerak eder tabiki insan
11 Yorumla
Soran1 yılElbette
- Devamını Gör (14)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 