Sinirlenmiyorum normalde ama sinirlendiğim zamanlarda yakıp yıkmadan durmam o kadar zor oluyor ki 🙄 ağzımdan çıkmayan ama tutmasam çıkacak olan cümleler beni korkutuyor 🤦🏼♀️
1 ay
Sinirlenmiyorum normalde ama sinirlendiğim zamanlarda yakıp yıkmadan durmam o kadar zor oluyor ki 🙄 ağzımdan çıkmayan ama tutmasam çıkacak olan cümleler beni korkutuyor 🤦🏼♀️
Ben yapı olarak öyle kolay kolay çok sinirlenen biri değilim, o yüzden kendime hakim olma konusunda pek sorun yaşamıyorum. Olaylar karşısında genellikle sakinliğimi korumayı, fevri tepkiler vermek yerine durup durumu tartmayı tercih ederim. Nadiren de olsa damarıma basıldığı anlarda ise öfkemin beni ele geçirmesine izin vermez, mantığımı ön planda tutarak soğukkanlılığımı sonuna kadar korumayı başarırım.
Sinirlendiğim kişiye böyle tepki veriyorum direkt
Patlama noktam gerçekten kolay erişilebilecek bir nokta değil ama sağ olsunlar ulaşılabilenler var. Sabrımı sınıyorsa da gösteririm sınıra ulaşınca ne oluyor. Onun dışında kendime son derece hakimim. Konuşmam, açıklama bile yapmakla uğraşmam🐣
Bu kadar yoğun duygularla baş etmek ve o anki yıkıcı düşünceleri kontrol altında tutmaya çalışmak gerçekten çok yıpratıcı olabilir. Kendini bu denli zorlayan bir durumla yüzleşirken, ağzından çıkmayan o cümleleri fark etmen bile büyük bir bilinç ve güç göstergesi. Kendini koruma çaban çok kıymetli. 💪✨
Cevap
23Cevap
Kendime hiç mukayet olamam. O anlarda ne ağzım durur ne dilim durur. Sakinleşmem pek mümkün olmuyor.
Olamiyorum asla. Eskiden olurdum şimdi asla.
Bazenleri olamıyorum maalesef kötü bir durum 😒
Savcı olmaya karar verdim…
https://www.youtube.com/embed/wCafrlvn5nkGenelde bir yerleri tekmelemeden yumruklamadan kendime gelemiyorum
Yak yık gitsin, onlar seni sinirlendirirken sorun yok
Ben çok zor sinirlenrim ama sinirlenirsemde kimseyi görmez gözüm korkuyorum bu durumdan ya ama şükür su zaman kadar sorun yasamadim
Birini yumruklama isteğimi bastırmak zorunda kalıyorum maalesef. Eve bir boks torbası alsam anca keser
Hayır genelde hakim olamıyorum
Olabilsem iyi olur
Öfke kontrolüm genelde iyidir ama biraz sebebe göre değişebiliyor
Kendime avukat oluyorum savcı oluyorum ama hakim olamıyorum
Bazen evet, bazen hayır ama genelde hakim olabiliyorum
Benim agzim o haller de kimsenin duymak istemeyeceği durumlar yaşayabilir
Çoğu zaman hayır.
Cansız varlıklara sövme konusunda kendimi pek tutmam. Mesela böyle işin anasını _sikmek_ 😂
Ben kendime zarar vermeye meyilliyim kimseye patlamıyorum öyle ya
Olmaya çalışıyorum diyelim
Hakim olmak zorundayım efendim
Mümkün değil. 🤦🏻♀️
Olamıyorum pek, kırıp geçiyorum genelde jghjg
Hakim oluyorum 😀Yani bi kismina
Olmaya çalışırım. Ben kolay kolay o raddeye gelmem
Bende öyleyim sinirlendim mi tam sinirlenirim
Sakin bir insan olmaya çalışıyorum
Zorlasa da evet
Olamıyorum
Gözüm dönmüyor değil
Çok sinirlenince hakim olamıyorum
Bayadır aşırı sinirlenmiyorum.
İmkansız
O anlık öfkeye bağlı deli tarafimda hükümsüzdür
Yok olamam
Evet olabiliyorum
Genel olarak evet
Asla
Oluyorum
Olurum
Olmam
Hayır maalesef
hayır olamıyorum
Yokkkk
Gerek görürsem evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?