Bende çok sinirliyim bağırmıyorum ama yüksek sesle kendimi ifade etmeye çalışırım? 


Normalde evet KS de hayır 😂
Tenkyu💥
Evet edebiliyorum
Cevap
4Cevap
Ben edebiliyorum evet.. oldukça soğuk kanlıyım ve sabrettiğim için de sorun olmuyor.. alışıyor insan boş şeyleri takmamayı
Sinirlenince ya aşiri bağırarak tepki veririm ya da hiç konuşmam susarım. Ortam, ayarım yok ne gelirse o an
Genelde sakinim sinirlenecek olursam o ortamdan uzaklasirim zaten
Edemem bilirler ve bu yüzden üzerime gelirler bazı şam şeytanları
Bazilari sabrimi zorluyor
Edemiyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar