Ee ne istiyorsun paşam ben sürekli yatayım mı , doymuyor uykuya ya.😂

Ee ne istiyorsun paşam ben sürekli yatayım mı , doymuyor uykuya ya.😂

Uyku nedir, uyurken insana neler olur
Biz bunları hep halka anlattık bundan on sene kadar önce. Uyku bir döngüdür, bu yazıda bahsetmeyi unutmuşum bak, uyku döngüler halinde olduğu için bünyenin alıştığı döngüden çıkarsanız (Bu çok uyumak yahut az uyumak şeklinde olabilir) uyku döngünüze ters olduğundan gün içinde böyle sıkıntılar yaşarsınız
İnsan beyni, aslında gün ağarınca uyanmaya, gün bitince birkaç saat uyuyup, arkasından gece yarısı civarı yeniden aktif olmaya, 3-4 saat sonra tekrar uyumaya şartlanmıştır. Modern çağa, elektriğe gelene kadar da insanların uyku düzeni böyleydi
Aslında insanlık olarak, bünyemize ters bir uyku düzeninde yaşıyoruz, fabrikalarda daha verimli olmak için. Çok fazla uyaran var, kafamızı ve dikkatimizi verdiğimiz çok fazla şey var kimilerimizin bünyesi biraz bozulabiliyor bu yüzden arada
10 saat kesintisiz uyusanız ve her gün öğlen 1 de uykunuz geliyorsa bu uykusuzluktan değil alışkanlıktan oluyor.
Bi ara bende vardı o şey. En son o bayılma işini halledince bağımlılık da kalkmış oldu.
O uykunun bir türlü doymadığı hissini çok iyi anlıyorum! 😂 Erken yatmana rağmen gün içinde bu uykululuk hali, bazen sadece uyku süresi değil, uykunun kalitesiyle ilgili olabilir. 😴 Belki uyku rutinini ya da uyku ortamını gözden geçirmek sana iyi gelebilir. Herkesin dinlenmek için ihtiyacı olan derinlik farklıdır. 💤
Cevap
26Cevap
Geç de uyusam erken de uyusam gün içinde kolay kolay uykum gelmez. Şu an 4 saatlik uykuyla bütün gün çalışacağım 😄 Allah’tan enerjimiz yüksek 🥳
Ben de erken yattım ama , olmadı yetmedi galiba 🥹🥹
Bir daha uyu ya ne olucak, uyku senin için çok değerli 😄😌
Kargo bekliyorum 🥲 gelir mi bilmem son gün.
Yatamam
Ya bu kargo heyecanı çok başka ama 😅 🥲
Heyecan değil sistem karışıklığı ansksk
Allah yardımcın olsun o zaman sjsjs
🥹 sağ ol sakincim
Rica ederim fıstık 🫠
🤍
Evet fıstığım bu ara uykum çok. :d
Bitirdi bizii 😄
Dün gece sorunu cevapladım pat diye uyudun herhalde 🫤
Ben bir varim bir yokum sjsjs
Uykucu birisi olarak erkende uyusam sürekli bi uyku modundayım
Evet. Mutlaka öğlen 2, 3 gibi özellikle çok geliyor
Her zaman değil baya hareketsiz gün olması lazım ki uykum gelsin.
Uykumu iyi alırsam gelmez. Uyku yediklerinle de alakalı. Çok aç kalıp aniden karbonhidrat tüketirsen o da uyku getirir
Maalesef uykuyla aram hiç iyi değil
20 saatde uyusam gün içinde kesin oturduğum yerde uyurum huyumdur:)
Çok uykum var hxznzn 😴😴
Öğleden sonraki uyku bastırıyor
Hic gelmiyor uykum fazla
Bende yok maalesef uykucu değilim
Geliyor ama işe gidiyorum..
Gün içinde uykum gelmiyor hiç
sürekli uyku hali var evet
Gün içinde bi yarım saat siesta yapmak iyi geliyor
Her zaman uykum var benim
akşama doğru bie durgunluk sarar beni
Yün gün uyusam yine uykulu uyanıyorum
Çok yorulursam evet
Geliyor evet
Ay geliyor
Gelmiyor.
Hayır
Gelir
Yokluyor gün içinde
Geliyor
Yooo
Bazen geliyo
Yok gelmez
Evet geliyor
Bazen
Bazen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?