Dışlanmak çok kötü. Dışarı çoğunlukla çıkmıyorum. Bu yüzden arada sanal takılıyorum. Maalesef sanalda aynı. Ne yapılmalı?

Hayatın değiştiği yok.

Hayata ayak uyduramıyorum. İyi niyet ve iyi insan olmak? O da bir halta yaramıyor..

Dışlanmak çok kötü. Dışarı çoğunlukla çıkmıyorum. Bu yüzden arada sanal takılıyorum. Maalesef sanalda aynı. Ne yapılmalı?
Cevapla