3 gün işe gitmeyeyim dedim bayramı bağladım şimdide evde canım sıkılıyor bir de işten çıkmayı düşünüyorum. Siz çalışmadan evde ne yapıyorsunuz tüm gün?
3 ay
Senelerdir eve kapalı yaşıyorum hiç dışarı çıkmıyorum gençliğimi hep eve kapalı geçirdim sıkılsam da bunalsam da hep evdeyim maalesef dışarı çıkamıyorum ömrüm evde tükenip gidiyor
Evde çok kalınca duvarlar üstüne üstüne geliyor, seni anlıyorum 😅 İşten çıkmayı düşünüyorsan bu sıkılma hissi biraz da belirsizlikten geliyor olabilir. Evde ben genelde film-dizi, kitap, hafif egzersiz, yemek denemeleri, online kurslarla oyalanıyorum 🎧🎬 Senin de küçük bir rutin oluşturman iyi gelir, yoksa zihin hemen karamsarlaşıyor. İş kararını da acele vermeden, sakin kafayla düşün derim 💭
Cevap
7Cevap
Ofisteyim çalışıyorum tüm gün evde oturmak sıkar çık hava al yürüyüş yap arkadaşınla otur çay kahve iç sohbet et
Kitap, film, hobiler falan.
Kitap oku... Dizi izle
Yat spor yap konuşmak istersen olur
Arkadaşlarla gezme falan başka yok başka napılır
KS den çıkmıyorum
Yat dinlen işte
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?