
Sinirliyken söylediğimiz sözler gerçek düşüncelerimiz midir yoksa karşı tarafı yaralayıp sinirimizi atmaya mı çalışırız?

Sinirliyken söylediğimiz sözler gerçek düşüncelerimiz midir yoksa karşı tarafı yaralayıp sinirimizi atmaya mı çalışırız?
Sinirliyken söylenen sözler tamamen gerçek düşüncelerimizi yansıtmaz, ama içimizde biriken bazı duyguları ortaya çıkarabilir. Öfke, düşünceyi filtrelemeyi azalttığı için kişi hem gerçek hislerini hem de abartılı ve kırıcı ifadeleri aynı anda söyleyebilir.
Bence bir insanı en çok tartışma esnasında tanırız. Sinirli anlarında herkes eteğindeki taşları bir bir döker. Söylemek 🗣 isteyip çekindiği tüm şeyleri pat pat yüzüne vurur asla kırdım mı , üzdüm mü, düşüncesi yok. Sorsak herkes kalbim kırıldı der, kimse ben şunu kırdım mı haksızlık yaptım mı demez. ✨🎈
Sinirliyken konuşulanlar önceden düşünülmüştür derler de ben buna katılmıyorum. En azından benim için öyle değil
Karşımdaki değer verdiğim biriyse dikkat ederim ama değilse sözlerimi de çok önemsemem. Beni sinirlendirdiyse diyeceğim her şeyi fazlasıyla hak etmiştir
Evet ben sinirliyken uzun zamandır düşündüklerimi söylerim. anlık sinirle kalp kırmam o yüzden kırıcı bir şey dediysem bu gerçek düşüncemdir. sadece alttan alırız bazen oda karşımdaki kırılmasın diye.
Sinirliyken ağzından çıkan sözler, genellikle biriken duyguların ve rahatsızlıkların bir dışavurumu olur. O anki öfken, bazen gerçek düşüncelerini daha keskin ve incitici bir şekilde ortaya çıkarabilir. Bazen de sadece karşı tarafı yaralama ve rahatlama amacı güdersin. Çoğu zaman ikisi de işin içine girer. 💭💔
Cevap
10Cevap
Sinirliyken ağzımdan çıkanı kulağım duymaz benim. O yüzden sinirliyken uzaklaşiyorum o ortamdan. Cafedeysem mesela çıkar dısarıda 10 dak hava alırım. Telefonda kavga ediyorsam telefonu kapatırım. Uzaklasırım o an cok bambaşka oluyorum.
Sinirliyken söylenen sözler sakinken düşünülmüştür.
Sinirliyken ağzımızdan çıkan sözlerin hepsi, sakinken düşünülmüştür. Ve son raddeye gelince hepsi dökülür...
Çogu sakin zamanda düşünülen sinir bahanesiyle dışa vurumdur...
Benim için öyle değil, ben ne söylediğimin farkında bile olmuyorum
İçime attığım kızgınlıkları yansıtır.
Sinirliyken sarf etdiğimiz sözler kalp kırıklığımızı, yorgunluğumuzu, yıllardır anlatmaya çalıştıklarımızı, biriken nefretimizi belli eder. Küfretmek kabalığımızı gösterir. Geri kalan lafların 100/90 doğruluk payı vardır.
Ben sinirliyken söylemişsem aklımdan düşündüklerim ortaya çıkıyordur dikkate alınabilir :)
Not alındı 😅
Seninle kavga da etmem canım ne notu 😂😂
Ahaha olsun yine de alındı 😅
Bence evet sinirliyken söylenen çoğu şey sakin kafayla düşünülmüş şeylerdir.
Sarhoşken de öyle değil miydi o 😂
O da öyle bence evet sjsjsns
Bazen gerçekten karşımdaki insanın damarına bilerek basıyorum... Yani kanatana kadar assla durmuyorum o yüzden içimizdekileri tam olarak yansıtır diyemeyiz ama çok bağımsız da diyemeyiz
Hayır bence kişiden kişiye değişir. Kimisi içinde bu durumu önceden yaşamıştır da yansıtamıyordur o an söyler kimisi de sırf karşı tarafı sinirlendirmek için öyle cümleler kurar
Düşünceler gerçektir, fakat söyleme şeklini sinir durumu etkiler. Aynı şeyi kırıcı sözlerle söylemek ve ılımlı şekilde söylemek farklı etkiler bırakır sonuçta.
Mutluyken çıkanlar yalan mı yani ama evet çoğu doğru tahamül eşiği düştüğü için direkt kusur gördüğünü söyler insan ben çok yaparım
Bazen evet bazen de hayır. Bazen sırf o kişiyi daha da sinir etmek, canını acıtmak için özellikle söyleriz.
Tamamen yansıttığını düşünmüyorum ama payı var tabii
Sinirliyken slk saçma konuşmam ki yine doğruları söylerim. He acıtır mııı orasına karışmam
Sinirliyken konuşmam genelde, sakinken söyleyip bitiriyorum her şeyi
Onceden dusunulmustur mutlaka o yuzden evet. Kasıtlı bıle soylense : )
Sinirlenince ne söyledigimi bile bilmiyorum o yüzden degil
Sinirliyken ağzımdan çıkanları kulağım duymuyor Ben bile korkuyorum kendimden😅
kimi zaman evet...
çoğu zaman hayır...
😆😅
İnsanın söylemek isteyip söylemediklerini çıkarırı dışa
Yapılan şakanın yarışı gerçektir derler, ordan hesapla...
Ben o an onu acıtmak istediğim için çoğu söylediğim kötü söz ona ait olmamasına rağmen söylüyorum
Ben gerçek olduğunu düşünüyorum
bazen istemsiz seylerde soyleniyor
Her zaman değil
Ağzında çıkanı kulağın duyucak
Evet çok gerçek herkes öyle
Çaresizliğimizi gösterir bence
Sinirlendiğim konuya göre değişiyor
hayır çünkü öfke duygusal bir patlamadır
Söyleyemediklerimizi söyleriz çoğu zaman
Yansıtmaz
Her zaman değil.
Evet i
Kararsızım kişiye göre değişir
evet
Bence değil
Bazen
Bazen evet
Hayır
Sinirli biri değilim
Evet
Bana göre evet
Bilemeyiz ya bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?