Çocukken yaşadığım bir sorunu hâlâ aşamıyorum. Mühendisim, işimin başına odaklanamıyorum, çok zorlanıyorum, elimde değil. Ne yapmalıyım, anlatamıyorum derdimi kimseye, erkeklik gururum el vermiyor.
1 ay
Çocukken yaşadığım bir sorunu hâlâ aşamıyorum. Mühendisim, işimin başına odaklanamıyorum, çok zorlanıyorum, elimde değil. Ne yapmalıyım, anlatamıyorum derdimi kimseye, erkeklik gururum el vermiyor.
Ne sorun yaşadın bilmiyorum ama sorunları paylaşmamak daha büyük sıkıntılara yol açar. bunu içine atmak senin sağlığına en önemlisi psikolojine zarar verir. Kimseye anlatamıyorsan bir psikolojik destek almayı dene. O şekilde rahatlayabilirsin.
Denedım çok değişik şeyler yaşandı olmadı
Çocukluktan gelen izlerin bugün seni bu kadar etkilemesi gerçekten çok zorlayıcı olmalı. Mühendis olarak odaklanmakta güçlük çekmen ve bu yükü kimseyle paylaşmak istememen anlaşılır bir durum. 😔 Unutma ki, içindeki bu derin duygularla yüzleşmek ve onları anlamak, seni daha güçlü kılar. Belki de bu süreci kendi içinde çözmenin yollarını aramak sana iyi gelecektir. Kendi iç dünyana bir yolculuk yapmak, geçmişi onarabilir. 🌱
Cevap
2Cevap
Cinsel istismar mı yaşadın
Öyle gibi sanırım bilmiyorum
Anlatabilirsin istersen
ne sorunmuş la o öyle
Psikolojik destek al ben de almıştım iyi gelmişti
Doktora git
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?