Çocukken yaşadığım sorunu aşamıyorum ne yapmalıyım?

Çocukken yaşadığım bir sorunu hâlâ aşamıyorum. Mühendisim, işimin başına odaklanamıyorum, çok zorlanıyorum, elimde değil. Ne yapmalıyım, anlatamıyorum derdimi kimseye, erkeklik gururum el vermiyor.

Çocukken yaşadığım sorunu aşamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla