Sürekli kötü arkadaşlıklar beni buluyor, sorun bende mi yoksa onlarda mı?

Neden tüm kötü arkadaşlıklar beni buluyor ya da kötü insanlar? Sorun bende mi yoksa beni bulan kişilerde mi? Okul hayatım boyunca tüm arkadaşlarım arkamdan konuştu, beni ihtiyaçları olduklarında çağırdılar, resmen yedek gibi hissettim. Aralarında en olgunu hep ben oldum, en sakin, en sessiz bendim ve gülerken bile sessizdim ama diğerleri o kadar çok enerjikti ki benim varlığımı unutuyorlardı, beni dinlemiyorlardı. Şimdi ise bundan çok sıkıldım. Belki de bunu okuyunca boş ver/takma kafana gibi şeyler söyleyebilirsiniz ama bu, bu tür kelimelerle geçiştirilebilecek bir şey değildi ve hiç olmadı. Şimdi soruyorum size, sorun bende mi? Diğerlerine göre olgun davranmam, yerine göre davranmam falan sorun mu?
Sürekli kötü arkadaşlıklar beni buluyor, sorun bende mi yoksa onlarda mı?
Cevapla