Neden tüm kötü arkadaşlıklar beni buluyor ya da kötü insanlar? Sorun bende mi yoksa beni bulan kişilerde mi? Okul hayatım boyunca tüm arkadaşlarım arkamdan konuştu, beni ihtiyaçları olduklarında çağırdılar, resmen yedek gibi hissettim. Aralarında en olgunu hep ben oldum, en sakin, en sessiz bendim ve gülerken bile sessizdim ama diğerleri o kadar çok enerjikti ki benim varlığımı unutuyorlardı, beni dinlemiyorlardı. Şimdi ise bundan çok sıkıldım. Belki de bunu okuyunca boş ver/takma kafana gibi şeyler söyleyebilirsiniz ama bu, bu tür kelimelerle geçiştirilebilecek bir şey değildi ve hiç olmadı. Şimdi soruyorum size, sorun bende mi? Diğerlerine göre olgun davranmam, yerine göre davranmam falan sorun mu?
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar