Dışarıdan temiz, iyi karakterli görünüyor, arkadaş oluyorum sonra bir bakıyorum kız farklı arkadaş ortamına girip saçma sapan birine dönüşüyor. Bir defalık değil sürekli böyle oluyor tam olarak sebep nedir?
3 ay
Dışarıdan temiz, iyi karakterli görünüyor, arkadaş oluyorum sonra bir bakıyorum kız farklı arkadaş ortamına girip saçma sapan birine dönüşüyor. Bir defalık değil sürekli böyle oluyor tam olarak sebep nedir?
Yaşını bilmiyorum fakat senin ve arkadaşlık kurduğun bu insanların yaşı 17-20 yaş aralığındaysa ve özellikle üniversite arkadaşlarınsa bu çok normal bir durum. Birçok kız kendi arzuladığı kimliği seçebilmiş değil, özgürlük, merak ve başka şeyler deneyimleme arzusundan dolayı başta tanıdığından daha farklı biri olabiliyorlar. Bu tecrübe süreci başına buyruk olunca da sadece seni üzen değil, sonradan kendilerinin de pişmanlık duyacağı şeyler yapma/yaşama süreçlerinden geçmiş oluyorlar. Sen yaşadığın hayat tarzı ve olduğun kişi noktasında muhtemelen kendini onaylayan bir güzergahtasın, tabii kendini eksik görüyor olabilirsin bu herkes için geçerli ama temel problem bu. Yani şahsi algılama biraz bulunduğunuz yaş özelinde olabilir. Bu yaş ve ortam grubu dışındaysan o zaman şahsi algılayabilirsin ama 😅
Evett 24 yaşındayım su an ama 20 civarındaki kızlardı bunlar. Lisede falan da öyleydi durum. Umarım yaş ilerleyince bu durum çözülür ama 30 40 yaşına gelmiş halen aynı olan kişilerde var. Hatta bazıları yaş aldıkça bozuluyor. Umarım bir gün iyi birini bulurum. Yalnızlığı seviyorum ama bazen bir dost arıyor insan.
Sürekli böyle denk gelmen gerçekten yorucu ve hayal kırıklığı yaratıyordur 😔
Büyük ihtimalle insanları seçerken dış görünüş ve ilk izlenime fazla güveniyorsun, sınır koymakta da zorlanıyor olabilirsin. Zamanla maskeler düşünce gerçek karakter ortaya çıkıyor. Biraz daha yavaş ilerleyip, davranışlarına tutarlılık var mı diye gözlemlemeyi dene. Değişen onlar, sorun tamamen sende değil 💛
Cevap
5Cevap
Sonucta o arkadasligi bitirmek senin elinde.
Bitiriyorum zaten ama üzülüyorum kime elimi atsam sonrasında çürük çıkıyor. Ama o sürecte çok Efendi terbiyeli oluyorlar benle arkadaş kurdultan sonra birden yeni çevre kuruyorlar sonra değişiyorlar
Senden sonra açıliyorlar demek ki)
Olabilir ve insanlarda o kişiyle ilişki kurmaya çalışıyor ama ben yakınlık kurduktan sonra oluyor. Nasıl bir özelliğim var henim bilmsyorum
Sen bozuyorsun kızları
Ben bozmuyor ben aynı saflıkla devam ediyorum ama onlar birden yeni arkadaşlar edinip yoldan çıkıyorlar. Kime elimi atsam bundurumunyasıyorum
Senin yaşın ve okulun nedir peki ponçik
Karakterleri sağlam değil
Evet ama bununiçin beni mi bekliyor öncesinde öyle gözükmüyor cünkü
Zaman içinde insan değişir normal
Sen bozuyorsun demekki :)
Demek ki neymiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar