Benim neden arkadaşlık ilişkilerim hep kötü?

Yani her zaman bir yerde millet birbiri ile olur ben dışlanırım arkadaş bulmam çok zor oluyor ya da birini buluyorum onla takılıyorum sonra birisi gelip onla benim aramı açıyo kendisinin en yakın arkadaşı yapıyor ben yine yalnız kalıyorum kendimi bildim bileli yalnızım hiç arkadaşım yok o kadar sıkılıyorum bir yere birini çağırmak istiyorum zaten gelmiyor 🙄 çağıracak biri de yok yani bulamıyorum

Benim neden arkadaşlık ilişkilerim hep kötü?
Cevapla