Arkadaşlık ilişkilerimde sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?

Merhabalar benim arkadaşım vardı 5. sınıftan beri aynı sınıftaydık aramızda iyiydi neyse büyüdük yakınlaştık felan sonrasında lisede ayrıldık Ben fen o ise anadolu lisesine gitti ama aynı okuldaydık neyse o farklı arkadaşlar edindi ama kötü arkadaşlıklar yalancı felan neyse bir süre sonra onlarla ben bir yere gidiyorsam ben yokmuşum gibi davrandı bu da beni bir hayli üzdü çünkü en yakın arkadaşımdı neyse sonra bir gün bana konuşmayalım dedi şaşırdım bende yüzsüz değilim ya tamam dedim 1 hafta sonra özür diledi ona da tamam dedim ama eski samimiyetimiz kalmadı sonra 2 ay geçti yine konuşmayalım dedi bende sinirlendim birdaha konuşma benimle felan dedim o tamam dedi öyle geçti okul bitti yaz aynın sonlarında yine özür diledi bende aynısını yaşatmak için kabul etmedim ama babam çok keskin hatlarla gidiyorsun yapmasaydın felan dedi evet onu çok özlüyorum ama eski halimizi ortaokuldaki halimizi lisede bana kötü davrandı yok saydı umursamadı önem vermedi sattı ne istediğimi bilmiyorum ama kendimi üzgün hissediyorum sizce ne yapmalıyım arkadaşlarım konuşma boşver felan diyor ama boş veremiyorum ne yapmam gerek?
Arkadaşlık ilişkilerimde sorun yaşıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla