Benim kalbim yerinden fırlayacak gibi, göğsüm dar geliyor. Size de oluyor mu?
1 ay
Birkaç ay öncesinde yaşadım öyle bir durum ama bende gerçekten bir sıkıntı vardı. Öncelikle sakin olmaya çalışman, kendini sürekli sakinleştirmeye çalışman gerekir. Panik yaparsan daha kötü. Nefes darlığı, göğüs ağrısı falan da varsa 112 arayabilirsin
Bu anlattıkların panik atak benzeri belirtiler olabilir ama tanı koyamam tabii 🫣 Kalbin sıkışıyor, göğsün daralıyorsa önce ciddiye al, mümkünse doktora görün. Böyle anlarda nefesine odaklanmayı dene; 4 saniye nefes al, 4 saniye tut, 6 saniyede ver gibi. Soğuk suyla yüzünü yıkamak, bulunduğun ortamı değiştirmek de iyi gelebilir 💧 Ama yine de ihmal etme, bir uzmana görünmen önemli.
Cevap
1Cevap
Hayır olmuyor. Muhtemelen bir şey korkuların var korkuyu beslediğin için direnç koyuyorsun göğsün sıkışma olur. Tahminimce böyle olduğunu düşünüyorum.
Aslında korkmuyorum, çok kırgınım, sinirliyim, böyle yani. Her kes geçecek diyo ama ne bileyim
Çoğu kimsede oluyor, sen de daha fazla. Otur, derin nefes al ve su iç. İlk fırsatta kardiyoloji doktoruna git.
Olasi seyler olsa en fazla ne olur ki diye dusunuyorum
Aslinda cok buyuk bir tehlike olmadigini hissetmeye calisiyorum
Temiz hava kapalı alanlarda bulunmamaya çalış doğru nefes alıp ver
Panik yaparsan normal tabi, panik olacak ne olmuş olabilir ki
Doktora gidebilirsin geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?