sanki kadınlara daha düşkün oluyorlar ama eğlenmeyi sohbet etmeyi gırgır sohbeti de bilmiyorlar
1 ay
sanki kadınlara daha düşkün oluyorlar ama eğlenmeyi sohbet etmeyi gırgır sohbeti de bilmiyorlar
Ben ikisini de biliyorum da aslında kadınlar çok alıngan. Kadınlar istediğini söylüyor fakat erkekler söylediği zaman trip yapıyorlar ya da alınıyorlar. Sonra gel de bu sefer toparlamaya uğraş yani. O yüzden bir zamanlayıcı çok zor bir durum. Ama karşındaki insanda senden rahat olmanı isterse her türlü rahat olabiliyorsun güzel espriler de yapabiliyorsun farklı konularda konuşabiliyorsun. Karşılıklı anlayışa bağlı bence bu.
Uzun zamandan beri yanlızsa yokluk varsa sohbet muhabbet yerine direkt sonuca geçmek istior olabilirler
Erkekler kapatılsın artik tahammülüm kalmadı hic birine
Yaş aldıkça herkes biraz daha ciddi ve yorgunlaşıyor aslında, sadece erkekler değil 😊 İş, maddi stres, sorumluluklar derken kafaları doluyor; eskisi kadar şakaya, gırgıra enerji kalmayabiliyor. Kadınlara düşkünlük kısmı da bazen onaylanma ihtiyacıyla ilgili olabiliyor. Yine de bu herkes için geçerli değil; olgun olup hâlâ çok eğlenceli, muhabbeti güzel erkekler de var 😉
Cevap
23Cevap
Acaba kaç erkek tanıdınız.
Bende bunu düşünüyorum şu an.
Olgun insanlar yaziyor konustugumuzda bunu fark ediyorum
Gerçekten onun fikri olduğunu nereden biliyorsunuz.
Yazarken gözünüzle gördünüz mü,
Sesini duydunuz mu?
Nereden biliyoruz yapay zekadan yazmadığını?
O yüzden biri hakkında olumsuz ya da olumlu yazı yazarken genellemekten lütfen uzak duralım.
Rica ediyorum.
Tanımadığımı insanlar hiç görmediğimiz kişiler için neden böyle yapar diye peşin hüküm vermeyelim.
Lütfen.
Günde en az 300 kişiyle konuşuyorum.
Bunların içinde Fransız İtalyan Portekizli Rus var.
Çinli Koreli var ben bunu söyleyemiyorum.
Beni tanıyana kadar bu argüman geçerlidir onun için.
Bence tam aksine daha bilgili ve kültürlü oluyoruz, daha aklı başında...
Gırgır diyince aklım çocukluğuma gitti, yine olgunluğumun gölgesinde içimdeki çocuk ön plana çıktı
Herseyi cozmussun reis😀
dalga gecmeee
Napim ya baska
Genel olarak bilmiyorlar yaşla ilgisi yok
Kişiden kişiye değişir
Gri büyücüyğ tanımadığın için böyle düşünüyorsun
Seçicilik diyelim
Mesela kac erkek gördün öyle
Kişiden kişiye değişiyor
Aksine yanlış. Düşünce
Olgunlasiyorlar çünkü
Siz kadınlar cok iyisiniz değil mi 😅
Kadinlar erkeklere gore trilyon kat daha iyi dunyanin melekleri falan kizlari gorunce fdiyorumki Allah ne guzel yaratmjs
Kadınlar güzel kadın vücudu çekici ama benim gibi erkek de zor bulunur yaa
Beyin küçülüyor o yüzden
Eglenceyi severim
erkekler kapatılsın
Kişiye göre değişir
Mizh nı
Seks yes
çünkü bunaklar
Yo azalmio
Yooo
Yaşlanıyoruz artık
Olgunlasiyoruz aslında
İkisi de olan ben 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?