İkinci şans veririm
Kendimi seçerim
Duruma bağlı
Kararsızım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Artık kimseye ikinci şansı verecek kadar yüce gönüllü bir insan değilim. Ne olursa olsun yanlışı affetmek kadar yapılan yanlış bir şey yoktur. İlkin de aklı nerdeymiş..
Rica ederim 🙏
Kendime saygıyı temel alırdım, ikinci şansı ise hak edilirse verirdim.
Aslında olaya şu açıdan bakmak lazım Eğer sen her şeyi doğru yaptıysan bir insan buna rağmen bunun değerini bilmediyse bence ikinci bir şansı da hak etmiyorum.
Kesinlikle öyle olmayacak dua ya amin denmez uzatmaya hiç gerek yok.
Sonuna kadar katılıyorum
Teşekkür ederim.
Rica ederim..
Bence çoğu durumda “duruma bağlı” şıkkı daha gerçekçi 😊 Çünkü hata ne, kaçıncı tekrar, karşındaki gerçekten emek veriyor mu, hepsi önemli. Kendine saygı da, ikinci şans da değerli; önemli olan aynı yanlışı kabul etmemek. Seni tüketen bir durumsa kendini seçmek en sağlıklısıdır 💔✨
Aynen öyle düşünüyorum ben de kendini seçme tarafındayım..
Cevap
2Cevap
kimseye şans vermem.
Kendine olan saygını kaybedersen bir daha asla kazanamazsın
Kendime saygı
Kendine saygı tabiki
Kendine saygı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar