
Detay eğlence amaçlıdır.
Konuyu sadece aşka baglamayalim lutfen

Arkadaşlık süremize bağlı. Yeni tanıştığım biri ise anında silerim. Ama arkadaşlığımız 3+ yıl ise sadece biraz kalbim kırılır. İkinci hatasında onuda silerim.
yapılan hatalara göre ikinci şans verilir. Ama ikinci şansı haketymeyecek şey aldatmadir. Affi yoktur.
Saygılar
2. sansi vermek aptalliktir. zaten ister arkadas ister sevgili size deger veriyorsa o hatayi yapmaz.2. sans 2. Bir hataya zemin hazirlar
İkinci şansı vermem
Her konu da mi?
Cevap
19Cevap
Aslında resim çok şeyi anlatmış 2. şansı vermek kırılmak dağılmak ve hayal kırıklığı
büyüklerin güzel bir lafı var bedenden Ruh Çıkarda Huy Çıkmaz ne yapmışsa gene tekrarlar onun için giden gitmiş gittiği an bitmiştir...
Kaybetmesi için ikinci şans verebilirim Yenilen pehlivan misali
Değişik
Ikinci sansi vermem gercekten sevildigimi hissedersem belki.
İkinci şans asla verilmez. N
Ne zaman verilirse de mutlaka suistimal edilir. Adam olan ilk ve tek şansını iyi kullansın.
Soyleriz :)
Nasılsın iyi misin :)
İyiyim sen nasılsın :)
Teşekkürler iyidir. Sorunu görünce yazmadan edemedim. Fikirlerin ve düşünce tarzın hoşuma gidiyor :)
Eyvallah. :)
istemeden yapılan bir olay olursa ikinci şans olabilir
İlk şansını neden kaybettiğiyle ilgili daha çok..
Olabilir
Eyvahlar olsun bir daha kanmam !!
Hayırlısı
Soruma cevap degil :)
Süper o zaman :)
ikinci şans dizilerde filmlerde olur
Peki
yani sence peki
Hangi konu içindi bu
hayatın genelinde özel hayat ama iş değil
Oldukca haklısın
teşekkürler canını sıkan ne sıkkın gibisin
Herhangi bir seyim yok :) gülücük yok diye öyle gelmiştir
yokk öyle geldi bana sıkınıtı yoksa ne mutlu 😀
Sıkıntı bitmez de otelenir :) sağol
sıkıntısı olmayan kim varki ama sıkıntı insanı dinç tutar
Yaa eksik olmasin, (tovbe :))
ama öyle yapacak pek birsey yok madem yaşıyoruz 😀😀
İçimi karatma nolur :) tamam :)
tamam sustum 😂😂😂günün nasıl geçti
Bana bir şey almadı ona 2. şansı veririm :D :>
aynen oyle.. kimseye ikinci sansi vermemek lazim
arkadaşlıkta bile ikinci şansı vermem..
konuya göre degişir
Bende onu sormuştum :)
höt deyince konu cıkmıyor ki öyle
olayların gelişimine göre degişecektir tabi.
mesela seni seven biri aldatırsa naparsın?
herkesin cizgileri var. aldatmak kişiyi kötüler. onunla sevgili olmak gereksiz bir zaman kaybıyla sevgili olmaktır
kaldırabilen varsa bu durumu ikinci sans verir.
Tamam ne kızıyorsun :)
kızmak?
kelimeler o kadar sert degil yaw
üzme beni akşam akşam :(
Est hiç istemem. Yorum için teşekkür ederim
herkes hata yapar
Tekrarlanmamasi gereken hatalar ikinci şansı haketmez
Aldatma falan bunlardan bahsetmiyorum ben küçük hatalar
büyük hatalarin tabiki olmaz
Aşk degildi kastim aile, iş. Vs
ben aileme karşı küçükken hata yaptim affettiler arkadaşım da bana yaptı affettim 😃 yoksa aşk meşk nerde 27 yıllık kadrolu bekar ben 😃
Ihanete, Merhamettir.
İkinci şans hata yapanların çıkardığı birşey
1. De vuran 2. de öldürür
Peste veririm rovans
:)))))
birincisi verilip ikinci hakka geçilen şans
Bu yazıyı gördükten sonra bilemedim şimdi 🙂🙂
Sen bana 1 sans ver yeter sekerim
ben safim ya herşeye ikinci şans veririm
Ne olursa olsun gelsin 😀
Bilmem
Küfürsüz bir şeydir.
Hicbi konu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar