Manifest gerçekten işe yarıyor mu yoksa hepsi tesadüf ve şans mı, deneyimleyen var mı?

"Manifest konusu son dönemin en popüler tartışma konularından biri oldu. Bir kısım 'evrenle konuşup istediğini alabilirsin' derken, bir kısım da bunun tamamen tesadüf olduğunu, başarının sadece çalışma ve disiplinle geldiğini savunuyor. Ben ikisi arasında sıkışıp kaldım. Sizce hayatımızdaki güzel gelişmeler bizim yaydığımız enerjiyle mi ilgili, yoksa tamamen şans ve tesadüf mü? Hiç 'bu gerçekten benim manifestim sayesinde oldu' dediğiniz bir anınız var mı?"

Manifest gerçekten işe yarıyor mu yoksa hepsi tesadüf ve şans mı, deneyimleyen var mı?
Cevapla