Manifestmi değilmi bilmem ama benim şöyle durumla karşılaştığım çok oldu hatta sayısını unutacak kadar fazla : bi şeyi aklımdan geçiriyorum sadece düşünüp sonra onu serbest bırakıyorum, bir bakmışım o şey ve ya o kimse karşımda olmuş oluyor, bu ne sizce?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
ise yarıyor who tekniğini denedim ve epey faydasını gördüm
İçime dogmus diyorum ben. Çok sık oluyor.